MariaLicious

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Maria - 17 januari 2010 18:17

Snart är söndagen slut och vad har Maria gjort... Hum nada...!! Eller ja lagat mat och vart ute med hunden har jag ju gjort .. men f*n inge annat..

Som sagt packning går inte så bra nu... känns som jag kört fast lite. Men har tänkt hinna en eller två kartonger innan TV.en börjar i alla fall..

Ska nog packa ner lite tavlor och sånt där nu...

Gahh va drygt det är när man har så mycket grejer... men ändå tycker man att man aldrig har nåt när man håller på och fixar i hemmet... men svaret på det får man när man ska flytta vill jag lova HeHe

 

Men men... tips till er som inte sett Johan Falk filmer än... missa då inte Vapenbröder på 4:an kl 21:00 ikväll... för den är sjukt bra vill jag lova...

Jag ska se den en andra gång... såååå klockren film!

Jaja packa skulle jag göra inte sitta här och babbla...  

Av Maria - 17 januari 2010 15:46

Sådär ja nu har jag gjort en adressändring... Lika bra att göra det i tid så man inte står där i sista minuten.. !


Annars går det rätt trögt idag..har inte börjat med nåt än, men ska sätta i gång efter jag vart ute med Nova...som jag strax ska springa ut med...!!

Så hörs väl senare* Ciao...


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards