MariaLicious

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Maria - 6 januari 2010 22:27

Mitt internet funkar fortfarande inte... smått irrieterande... så snacka om tur att Daniel har trådlöst på sin laptop... så man inte är helt strandsatt...!!

Hört fler som har strul så jag tror det har nåt med att göra att det är så kallt... ledningarna pallar väl inte detta kalla väder...

Men men... har ju i alla fall kommit i gång med packningen för flytt...alltid nåt postivt HeHe...har packat alla fin glas och dvd och sånt...

Ska väl dra och inhandla fler kartonger imorn... drygt men men det måstes..!!

Har även av anmält elen och internet nu... gött att det är gjort... men åker nog på att betala lite i feb oxå skulle jag tror men men... så är det när man sent ute....!


Nää dax att fortsätta packa och rensa...

Av Maria - 6 januari 2010 16:12

Nu blir det middag.... är hungrig som en varg...

Idag blir det mos och köttbullar... ja ni hörde rätt... vi har nämligen börjar laga mat här hemma igen.... HeHe...

Måste ju äta upp frysen innan vi flyttar ..för vi har nog att kånka så det räcker...!!

Näää mat time va det... Hörs*

Av Maria - 6 januari 2010 15:55

Fick den här frågan av han för nån dag sen...

-Hur parar sig höns?

-Jag svarar ja honan lägger väl sig ner tror jag...

-Vadå som missionären...????


HaHa.... ja inte är han så smart jämnt i alla fall... *ler*...

men jag älskar han ändå min lilla blondie...   

Av Maria - 6 januari 2010 15:50

igår från Nelly och där i fanns det en del trevliga saker...

Super sköna skor som absolut behålls.. och ett jätte snyggt armband som oxå blir att behållas...

Men resten skickas tillbaka... va två t-shirtar och sånt... ingen menning att behålla sånt som inte passar...

Dessa behålls snygga va... ?!

    

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards