MariaLicious

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Maria - 3 januari 2010 17:12

  

Jesse Williams

Tycker den här skådisen är grymt sexig... jag bara älskar hans ögon.. helt underbar ögonfärg... lite isande på nå viss HiHi..

Han spelar ju i Greys anatomy... om ni missat det... läste lite nu om han när jag letade bilder... och då visade det sig att han är halvsvensk... coolt.. är mamman som är svensk mamma..!!

Men grymt fina ögon har han i alla fall....   

Av Maria - 3 januari 2010 15:55

Ush mår fortfarande sådär halv ruttet idag... fattar inte vad det är... liksom varför bryter det inte ut då om det är nån influensa... så det blir klart sen!!


Sovit nästan hela dagen igen.. för jag pallar inte va upp med en massa öronsuss.. Alltså det låter som värsta blåsten där inne... Grymt oskönt vill jag lova!!

Oh hungrig är jag nu... men glömde ta fram köttet så det fick tina...så vette f*n va det blir det middag idag... *suck*...

Söndag är det oxå... trist värre...får hoppas det är nå bra på TV i alla fall...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards