MariaLicious

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Maria - 15 januari 2010 20:39

Ja nu har jag satt i gång med packningen igen... HeHe ja tro det eller ej... men har snart packat en full kartong... Duktiga lilla jag.. ;)

Men börjar faktiskt känna mig väldigt stressad nu... jag har bra mycket kvar och nu är det ju faktiskt bara en vecka kvar... Gahhh...

Ja och Daniel lär man ju inte få någon hjälp av.. för sitter bara vid datorn eller så sover han... *suck*... känns verkligen som det bara är jag som ska flytta...

Trist... börjar faktiskt tappa glädjen för att flytta...men får hoppas han skärper sig och att det vänder!

För som sagt nu är det så nära och man vill ju inte börja med sura miner i den nya lägenheten... !!


Jaja... back too packning nu så jag blir klar nån gång.. HeHe

Av Maria - 15 januari 2010 16:40

Är så trött på alla människor som ger mig negativ energi runt mig...  Jag försöker ju liksom ta mig upp mer och mer... men man får liksom ingen chans att bara va glad och leva... Näää det är alltid nån som ska va negativ.. och komma med nå dumt förslag osv...

Guuu blir så trött...!!!

Och man kan ju liksom inte klippa alla band till vissa människor... så då får man liksom stå ut.. men man blir rätt trött när de bara gnäller och gör nåt åt saken heller liksom...

Sen blir jag även trött på visa som aldrig kan lyssna på vad en annan har att säga... Det ska bara va dom dom dom hela tiden!!

Gahhhhh.... nää ush... nog snackat om sånt här tråkigheter... men jag måste liksom få ur mig det .. för jag vill inte ha det nå negativt i mitt liv längre.. har nog haft det så det räcker många år framöver... !!!


Det är min tur nu att må bra och va glad... det är jag f*n värd   

Av Maria - 15 januari 2010 16:32

Va ju till djurkliniken idag och fixa ny vaccination till Busan... och gu va jag blev stolt över hennne...!!

Det enda negativa va ..var att det va en sur kärring som va vetrinär sköterska... Ush jag blir så ledsen... varför ska Bus alltid råka ut för såna där.. 

Och jag fattar inte heller varför de aldrig har förståelse för att en hund kan vara rädd.. Näää då är man direkt en dålig husse eller matte eller så är det nå fel på hunden..!!


Men i alla fall... hennes husse hade ju  vart och köpt en munkorg till henne ..och redan då va hon lugnare när hon skulle komma in..

Och sen när vi kom in i rummet så började sköterskan närma sig henne direkt och fy på en gång när hon lät lite.. man ba.. ja bra start.. heja inte på hunden vetja och låt henne komma fram själv till dig...

Så busan skrek ju som en stucken gris i panik... och hon drog i kopplet..  men till slut så kom en annan tjej in och hon va mycket trevligare och Busan märkte det på en gång och lugna sig... så då satte hon sig vid mig lugnt och de fick klappa henne och så fick hon sprutan och det gick hur bra som helst...

Hon va såååå duktig fast hon va rädd..!!

Snacka om stolt jag blev över henne... bara tråkigt att det ska jobba idioter på ett sånt ställe... som inte fattar nåt!!! Man kan ju undra hur de fick sina jobb!!??


Oh min duktiga lilla älskling

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards