MariaLicious

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Maria - 1 januari 2010 23:11

Så jag slängde iväg en beställning...allt brukar ju ta slut i min strl..och jag bara måste ha allt det där... *ler* 

Oh jag bara älskar alla plaggen...hoppas bara de är lika fina i irl

som i de är i katalogen...   

  

Av Maria - 1 januari 2010 21:31

Fick bli blått idag... har nog inte haft blå naglar sen jag gick på höstadiet... HeHe..

Men rätt okej faktiskt...   

Depend nr 41

  

Av Maria - 1 januari 2010 18:44

Och jag började med att sova bort den första dagen 2010... bra start NOT..

Men jag va så trött imorse så jag orkade bara inte vaken... tror det kan beror på att jag stressa så mycket igår.. för bakis är jag då inte... Blev ju rätt nyktert för oss igår.. drack endast en varsin bacardi och ett halvt glass champange.. HeHe.. ingen risk att vi blir alkisar inte...  Fattar inte hur jag blitt så anti alkohol... men jag tycker liksom inte att det är nå gott så varför dricka liksom!


Jaha då vad 2010 nu då... hoppas verkligen det blir ett kanon år... men har faktiskt nån känsla i kroppen att detta år kommer bli magiskt ..mycket bra saker som kommer hända!!... får verkligen hoppas det är så .. för jag har verkligen haft två år efter varann som vart hemska .. ush ush så nu är det nog min tur att ha det lite bra...!!

Kommer ju i alla fall börja med en flytt och skola.. och det känns kanon... =)


Har ni nå nyårslöften då?... själv är nog mina att försöka spara pengar och vara mer postiv och försöka göra massa bra för både mig själv och andra... våga leva mera...!!

Nej nu blir det duschen... see ya*




Av Maria - 1 januari 2010 00:15

   Här kommer vårat tolvslag i bilder...

Snacksfaten

 

   

  

  


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards