MariaLicious

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Maria - 4 januari 2010 21:53

Snart börjar Pardise Hotel igen... så missa ej det.. börjar kl 22 på 6:an...

Jag ska absolut se.... verkar hända mycket intriger nu... HiHi

 

Ja just jag är ju med och tävlar om en personlig almenacka hos en bulle ur ugnen Hoppas hoppas jag har turen med mig... *ler*... va med och tävla ni oxå vetja.. tävlingen går ut imorn...!!

Om ni inte vill tävla så hoppa in och spana ändå.. för det är verkligen en kanon blogg... kanon fina bilder...!! Och jag like it a lot..!!!


Näää nu börjar TV.en seee yaaaa*

Av Maria - 4 januari 2010 19:36

Ja det är mitt andra namn... guu jag får verkligen ingenting gjort idag...!

Vakna upp och va död idag med... och även mer snorig... Gahhh hate it!!

Sov ju så klart bort hela dan idag med... men liksom jag pallar verkligen inte hålla mig vaken på morgonen.. är helt död nu... denna "sjukdoms grejs" tar ju kol på mig...

Näää men ska faktiskt ta mig i kragen och börja packa här hemma.. är ju bara 20 dagar kvar nu ... sen movar viiiii....Guu är ju ingenting kvar!!

Ni skulle bara fattar hur stressad jag är...  ojoj... HeHe

Nää satta fart vad det jag skulle göra..   


Av Maria - 4 januari 2010 19:33

Today i am just meeeee

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards