MariaLicious

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Maria - 30 juni 2008 22:29

man har då eller NOT...

Hållt på och slitit här hemma och han har vart hemma hos sig och skrivit en "uppsats" hela dagen...

Och så kommer han hit vid halv nio typ... och äter lite sen försvann han...

-jaha tänkte ja! .. och ja nog låg han i sängen... och sover än.. skoj.. Varför skulle vi träffas då undrar ja...???

Idiot!!!

Nu är jag f*n sur.... bäst han inte vaknar innan jag går och lägger mig.. har inget snällt att säga till han nu... *morr*

Av Maria - 30 juni 2008 20:42

fy f*n disken tar f*n koll på mig... Gahhhh min rygg värker så att jag tror den går av snart... =(

Inte en gång till att jag sparar det sådär länge... Fuck va ju kvar disk från den 16.e april *asg*... Hur lat får man bli..?!

Jag HATAR att diska... blir till att spara ihop till en liten diskmaskin HeHe..


Jaha då var det bara resten av lägenheten kvar nu då.. Gahh ..jag dör bara jag tänker på allt... Någon frivillig som vill hjälpa mig???!!!

Av Maria - 30 juni 2008 17:27

så är det ... är kung i badminton i alla fall HeHe...

Va nyss och spela med D och han åkte ju på spö som vanligt.. HaHa... och fast jag inte spelat på fler månader... HaHa är man bäst så är man =)

Men fuck va ont i armen man får efteråt alltså... Gahhhh... men men är man lika tränad som en pensionär så ja ...


Nej nu ska jag laga mat och sen sätta i gång här hemma... Gahh åker ju om fyra dar nu.. och jag har inte gjort ett skit... *panik*


såååå over and out ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards