MariaLicious

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Maria - 13 juni 2008 17:22

Nykter på kortet jag lovar ;) 

Nu drar jag och min darling ner till löga och spanar på rix fm festivalen.. Hehe.... så nu blir det party.... =)

Av Maria - 13 juni 2008 13:51

japp dax att börja göra sig klar... för idag blir det partaj... HeHe... ner på stan och spana på rix fm festivalen.. =) ... Och gött att det blev fint väder oxå.. har ju vart piss väder hela jävla veckan... Men nu nu nu skiner solen!!


Så ska fixa naglarna nu och sen hoppa in i duschen... ja och allt sånt där fix fix som måste göras... HaHa...


Höres senare.... byeeeee*

Av Maria - 13 juni 2008 01:43

Strul på mtv.com ...så blev inge mer avsnitt av The Hills nu.. hann bara se två från säsong 3... buhuhu


Jaja blir hopp i  säng nu people... ;)

Sååå får se om man somnar... har fått nya grannar under mig som är grymt högljuda hela jävla nätterna och varenda natt dessutom... Gahhh... de gapar och skrattar och fan vet allt... Hate them!!

But... natti natti..*

Av Maria - 13 juni 2008 00:17

Japp då har man kollat klart på hela säsong 2 av The Hills...

Shit vilken bra serie.. hur har jag lyckats missa den...jag bara undrar..*knas*

... Så nu blir det allt några avsnitt av säsong 3 innan det blir hopp i säng HeHe... Kan ju inte sluta titta nu jöööö *ler* måste se vad som händer..


Och föresten... gillar inte Heidi... sååå stupid!!!! Min favo är nog Audriana.(eller hur det stavas...)

Vilken er favo?!... =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards