MariaLicious

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Maria - 7 juni 2008 17:59

Är hon inte fin min lilla tjej?! 

Grattis till min lilla älskling som fyller 3 år (15 år om man räknar hundår) idag =)

Nu början hon bli stora damen jööö..

Hon är hos sin husse nu men när hon kommer hem imorn

blir det paket och lite tårta HeHe..

Grattis Grattis Busan min lilla darling *ler*

Av Maria - 7 juni 2008 17:47

Ja där satt den.. äntligen fick man vinna lite money på trav...=)

Fick sju rätt på V75... med D... Blir 1300 var typ... fett najs..HeHe...

Så Grattis till oss... *ler*

Av Maria - 7 juni 2008 02:20

sitter man här då en fredag kväll och dricker en äcklig cola framför dataskärmen... guu så sorgligt egentligen.. Hallå man ska väl va ute och festa eller nåt.. och inte sitta här inne som en annan mumie HaHa

Jaja ... nyss kollat klart på andra säsongen av svenska hjärtan... snacka om kult serie... och sjukt att man minns så mycket från när man såg den för första gången.. (när man va typ 9 bast) men bra är den.. så nu är det bara att vänta på 3:an då..!! Ska samla alla för det är ju en serie man kan titta på lite då och då... och sånt är ju alltid bra att ha i dvd hyllan..


Ska väl snart gå och lägga mig... men fan inge trött .. =( Daniel han ligger redan han... han ska ju upp och jobba imorn så han har ju inte så mycket val... *stackars* Men men..

Imorn blir det nog lite party så då är det allt slut med detta mumie liv ..HeHe

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards