MariaLicious

Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Maria - 27 juni 2008 16:27

när pengarna försvinner från kontot ... =( .. Japp har betalt alla räkningar nu... ush inge skoj.. Vill ju liksom göra nå roligare för de få pengarna man får men ike sa nicke... HeHe...

Men blev lite över i alla fall.. tur det!!


Jaha vad händer idag då måntro... Hum har massa att göra men har endå bara lyckats ta mig in i duschen än så länge.. HeHe... Ska väl kanske ta den där j*vla disken innan jag sticker iväg och tippar V75..


Tänk allt detta ska göras innan rhodos...(5.e juli)

  • Diska
  • Tvätta
  • Packa
  • Rensa och kasta all reklam
  • Städa hela sovrummet
  • Städa hela vardagsrummet
  • Städa hela badrummet
  • Städa hela hallen
  • Städa hela köket
  • Växla pengar
  • Klippa daniels hår
  • Lämna hunden och ordna inför jag åker för henne
  • Rensa kylen
  • Bädda rent i sängen
  • Handla det sista så som solkräm och dylikt

HaHa tror ni jag kommer hinna?!... det tror inte jag.. shit alltså varför ska jag alltid spara allt till sista veckan liksom... Gahh blir nuts!!

Jaja bara sätta i gång nu då...  ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards