MariaLicious

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Maria - 12 juni 2008 21:29

Vad tycker ni om att köpa ut till sina syskon..? Är det okej

eller absolut nej?


Jag kan tycka att det är okej att köpa ut till sin syster/bror om man vet hur de better sig när de är onyktra... om de är över 18 och kanske till och med snart ska fylla 20.. då kan jag tycka det är okej..

Men det spelar oxå roll vad och hur mycket... jag skulle ju aldrig köpa ut en spritflaska tex.. eller en massa öl/cider... nej nej.. utan högst en fyra cider eller öl. Det får räcka! Då blir man lite lagom och inte alltför stöddig...


Ganska svårt sånt här för vissa tycker att nej nej absolut inte... kolla hur dagens ungdomar better sig... men liksom bara för att vissa better sig som ägg som behöver man ju inte dra alla över en och samma kam...  Så man tar reda på hur de sköter sig och sånt... så ja då kan det va okej!

För man vet ju hur det själv va att va i den åldern =) .. det är ju då man festar som bäst... och jag fick alltid utköpt för de visste att jag va inte en sån som spydde och hade mig... Jag tog det lugnt och hade roligt med mina 3-4 cider utan att det spåra ur...!!


Så vad tycker ni och vad skulle ni välja att göra?!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards