MariaLicious

Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Maria - 24 juni 2008 23:12

spökar det här hemma eller vad?!... Gahhh...

Igår natt när killen låg och sov så tändes nattdukslampan av sig själv... What..?? Snacka om att man blir skraj... Jag vill inte ha nå andar här hemma tack...!!

Ush tycker verkligen sånt där är skit obehagligt...

Och vi hittar ingen logisk förklaring till det heller så... ja de måste ju ha vart nåt ande grejs där inne i natt och skojat lite med lampan...

Gahhh hur ska man våga gå och lägga sig natt då...??!!!

Av Maria - 24 juni 2008 00:28

japp så har dagen vart idag..... inte fått nå vettigt gjort alls..

Va till ÖB och Lidl en snabbis med killen... köpte lite nödvändiga saker .. och that´s it..  =/


Nu är Busan hemma igen efter en vecka hos sin husse... skönt att ha henne hemma igen.. är så grymt tomt utan henne... Men nu är hon min en vecka *ler*... Hoppas på fint väder så man kan göra nåt skoj ute med henne..!!


Nej nu ska jag nog spana på några avsnitt av Laguna Beach och sen blir det nog till att krypa ner i sängen och ZzzZZZzz..!!


*Höres*


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards