MariaLicious

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Maria - 25 juni 2008 23:28

va nyss ut med hunden på sista pissrundan... och två killar på en ballkong började ragga .. *asg*... va f*n gör man i en sån där situation... HaHa.. tycker det är så pinsamt...

-Det va allt en fin matte den hunden hade!... -lust att byta nummer?!...-va är det för hundras?... -jaha där gick sötnosen in igen!...  HaHa ..killar killar ni är för roliga ibland...  =)


HeHe men är väl lite skoj med sån där snabbraggning sådär mitt i natten... *pinsamt ler*


Nu blir det sängen för mig.... grymt trött... ZzzzzZZ och upp före åtta imorn och springa till läkaren... Ohhh orka NOT

Av Maria - 25 juni 2008 15:33

känner mig helt död och hängig... ingen ork till nåt... =(

Är as hungrig oxå... och den tinade falukorven ligger där i köket och väntar på att jag ska komma och göra iordning den där korvgrytan jag tänkte göra.. men Vem f*n orkar...*gäsp*


Hum undra när Daniel kommer... HeHe kanske han har lust att fixa iordning käket... *asg* eller hur?!.. Hum får nog allt ta och ställa mig där vid spisen som en duktig hemmafru...  ;)

Av Maria - 25 juni 2008 12:40

vart hos läkaren idag då och inte blev man klokare av det inte... de kunde inte se att jag hade nån urinvägsinfektion... De kom bara blod på den där stickan... Gahh... vad är det för fel...??

Så ska tillbaka dit imorn och lämna in morgon urin så får väl se om det visar nåt då.. Om inte ja då blir jag nog riktigt skraj... Va rätt säker på att jag hade åkt på urinvägsinfektion... men kanske bara är nån slags blåskatarr då...

Gahh de måste ju försvinna vill ju inte gå och va sjuk på rhodos resan som man gått och längtat efter nu sen i februari.. =/


När jag va där hos läkaren allså så klämde hon på min mage och fråga du är väl inte gravid.... *svälj* -Näää det tror jag då inte sa jag med skakig röst... Gahhh nej så får inte fallet vara... =/ Inte nu... jag vill semestra först... =)

Av Maria - 25 juni 2008 03:27

 Hilary Duff-Come clean (the theam song Laguna Beach)

Gillar verkligen den här låten... så skön på nå sätt..

Har ju börjar spana på Laguna Beach nu på nätterna.. HeHe.. rätt okej serie men måste ju säga att The Hills är tio ggr bättre..

Och jag tittar ju så klart i fel ordning.. *smarto*..skulle ju ha spanat

på Laguna först och sen The Hills.. *skrattar* men är man tjejen

tvärtemot så är man HaHa ...men men Fuck the same ;)

Av Maria - 25 juni 2008 00:12

har troligtvis åkt på urinvägsinfektion... *snyft*... Ska till läkaren imorn och kolla upp det så man kan få pencillin så fort som möjligt om nu så är fallet!!

Gahhh va skulle jag i och bada för ... j*vla midsommar... !!! man tycks alltid göra dumma saker då... !!

 Så ja nu får kroppen lida för att huvudet va dumt...

springer på toa ungefär en miljon ggr om dagen... och ont gör

det med ... =(

Ush hatar att gå till läkaren jööö... hoppas det räcker med urinprov... för jag vägrar fan ta blodprov... (lider av riktigt nålfobi)...

Måste bli frisk tills den 5.e för då åker jag ju till Rhodos... och har jag urinvägsinfektion då ..då lär det ju inte blir mycket till semester inte... Ohhhh Hate My Life!!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards