MariaLicious

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Maria - 10 juni 2008 23:05

men jag har faktiskt dratt på mig de gula (diskhandskar) och dykt ner i baljan idag... jajamensan... =) va på tiden.. men långt långt ifrån klar..

Tar ju sin tid när man har vart så dum och använda varenda liten tallrik ...alla bestick...(till slut börjat äta med bara en smörkniv).. och varenda jävla glas... och då snackar vi glas HeHe.. tror jag har glas för en hel arme.. fy fan.. hatar att diska!!

Så blir att fullfölja uppdraget imorn... Blääää

.... Snälla någon som vill sponsra till en diskmaskin till stackars lilla mig ..please... *valpögon *ler*

Av Maria - 10 juni 2008 01:34

inte sova så är uppe och trampar här bara... *morr*

Sååååå irreterande när man inte kan somna... men just denna natt får jag nog skylla mig själv... Kände mig helt död så jag gick ju och la mig vid två taget och sova till fem typ igår/dag eller vad fan man säger.. så hur tror ja att jag ska kunna somna NU...

Gahhhh får väl sätta mig med ett glas jucie och kolla om boxen svenska hjärtan HiHi...


This is me now... *gäsp*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards