MariaLicious

Alla inlägg under augusti 2006

Av Maria - 5 augusti 2006 17:39

idag är det bara en sån där dag som jag bara hatar mig själv... allt bara känns Piss Skulle aldrig ha gått upp idag! men lite sen påtänkt nu... SMART..NOTÄr otroligt trött på mig själv Gahhh...Fatta åt nyss upp en 100g chocklad kaka hur kunde jag... Spyr bara jag tänker på det!!!!Hata mig själv listan nummer ett idag:1.åt för mycket chocklad på en gång.2.passar inte i några kläder jag har.3.hemskt hår.4.tjock5.svälld (mens)

Av Maria - 3 augusti 2006 23:03

Ja då har man städat bort allt då..(alltså allt från kaninen) Ush va inte skoj! men vad gör man?! :/Ska sätta ut buren på annons imorn hoppas man får den såld bara.ush trist dag idag... jobbat och sen har jag f*n inte gjort så mycket mer.. känns som dagarna bara rinner ifrån mig ,hinner inte med livet.. *skumt* Jaja snart dax att kojsa(sleep) då.. Jobb väntar imorn med sen är det äntligen HELGHej hopp hörs imorn... *vinkar*

Av Maria - 1 augusti 2006 23:13

Kl:9 imorse dog min lilla kanin... fyyy så hemskt.. man hörde dödsrycket och skriket...:( ush va det är hemskt när ens älskade djur går bort, finns inge hemskare.Så vi åkte och begravde han på en djurkyrkogård i Kvarnbro. Kändes lite som det där filmen men fick lite kusliga känslor när man såg alla djurgravarna där vissa med kort på.. gahhh... *ryser*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards