MariaLicious

Alla inlägg den 13 augusti 2006

Av Maria - 13 augusti 2006 21:06

Jaha då sitter jag här igen då.. HeHe har fan inte gjort nå vettigt idag... Gahhh blir nuts på mig själv... *morr*Det enda jag gjort sen jag sist skrev här är att ha bättrat på mina blonda slingor i håret.. HeHe... Vill ha blont hår igen..=) passade mycket bättre i det (ljust uppe på och mörkt under) ..ska nog ta och fixa det innan jag drar te Rhodos så det blir så fint belkt i solen.. hehhe bäst att passa på!Nääää bläää bläää bajs va Tråkigt jag har det... Nån som vill leka..??? HeHe...Äsch hörs när jag har nå mer vettigt att säga... *ler*Lite nya pix på min sötnos :)

Av Maria - 13 augusti 2006 17:52

Ja då var det ännu en tråkig och menninglös söndag då... Men skönt att va ledig i alla fall=)Har bara legat och slappat fram tills nu... Tittat på en film och bara degat.Nu ska jag ta tag i disken har jag tänkt så den inte växer till ett sånt där berömt diskberg som lätt brukar bildas här hemma.. HeHe.Gahhh och jag som hatar att diska men men det måste bli gjort ingen annan hemma som kan göra det... Eller ska man kanske fråga Busan thihih... Näää inte såå fräscht med hundslick istället för diskmedel =)Jajjaja see ya later.. *vinki vinki*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards