MariaLicious

Alla inlägg den 5 augusti 2006

Av Maria - 5 augusti 2006 21:52

Vi har nyss vart och handlat lite killen och jag vi tänkte ha en liten myskväll.. Haha och gissa vad kvällen gick på jo 600:- *asg* Helt sjukt hade ju nästan vart billigare att dra ut och äta på restaurang..Men men ska det vara så ska det vara HeheTill myskvällen blir det lite räkor,kräftor,ostar, kex och ölkorv..=) thihih ibland får man unna sig lite gotti gotti eller hur?! ;)

Av Maria - 5 augusti 2006 18:00

En liten lista så här på den tråkiga dagen... :)1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?-Den egyptiske faraon Tutankhamun dog redan vid 19..2.Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?-Ett överkast som ligger på en stol.3.Vad var det senaste du såg på tv?-V75 på 4.an4.Utan att se efter, gissa vad klockan är:-Tio över sex kanske...orkar inte ens titta efter om det va rätt..:/5.Bortsett från datorn, vad hör du just nu?-Tv.en med travet och alla jvla bilar som åker utan för fönstret...sååå enojing..(bra stavning..*skrattar*)6.När var du senast utomhus och vad gjorde du då?-För tre timmar sen ..va ut och kolla på sommarean på hm.7.Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?-Hur f*n ska jag minnas det hehe.8.Vad har du på dig?-Vitt linne och uppvikta jeans.9.Drömde du något inatt? I så fall - vad?-Att jag va gravid igen...hehe fick en liten tjej.sjukt10.När skrattade du senast?-Minns ej.. men tror det va imorse när hunden tokade sig.11.Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?-Tio tavlor och en lång trämask.12.Har du sett något konstigt på sistone?-Näääää13.Vad tycker du om den här utmaningen?-Ingen kommentar...Förutom att denna frågan va sååå tråkig!14.Vilken var den senaste film du såg?-Brookeback Moutain..(staving inte den bästa igen Haha)15.Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?-Ett hus...massa massa kläder och smink.. sen skulle jag även ge bort lite...=) Ohh kan jag inte få bli det nu??? 16.Berätta något om dig själv som folk inte känner till.-Näää vågar inte...hihhi17.Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?-Ja du... återkommer med svaret..Finns så mycket kan inte välja bara en!18.Tycker du om att dansa?-Ja men inte bugg, vals och sånt tjaffs..19.George Bush?-Öhhh... ja han är inte snygg i alla fall!20-21.Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?-Pojke=Liam Flicka=Johanne22.Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?-Ja varför inte i alla fall nåt år eller så..23.Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?-Finns ingen Gud... om det fanns det så skulle inte världens se ut som den gör..Så det sååå..!!24.Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?-Ingen anning... det kvittar..!

Av Maria - 5 augusti 2006 17:39

idag är det bara en sån där dag som jag bara hatar mig själv... allt bara känns Piss Skulle aldrig ha gått upp idag! men lite sen påtänkt nu... SMART..NOTÄr otroligt trött på mig själv Gahhh...Fatta åt nyss upp en 100g chocklad kaka hur kunde jag... Spyr bara jag tänker på det!!!!Hata mig själv listan nummer ett idag:1.åt för mycket chocklad på en gång.2.passar inte i några kläder jag har.3.hemskt hår.4.tjock5.svälld (mens)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards