MariaLicious

Alla inlägg den 6 augusti 2006

Av Maria - 6 augusti 2006 21:51

Ohhhh va tråkigt jag har det... Hatar verkligen söndagar! De har liksom ingen funktion alls mer än tråka ut mig,söndagar borde bojkottas!!Håller på och rensar lite bland kläder..ska nämligen fylla nya byrån men man blir ju bara depprimerad.. Allt är bara smått smått smått... Hallå liksom hur mycket har jag gått upp det senaste året?? Ser ut som en flodhäst jööö... *storgråter*Tur tur man ska cykla te jobbet imorn, då kanske man bränner lite av de här bilringarna man har runt den så kallade midjan... *gråter igen*Gahhhhh nu ska här stor BANTAS... pallar inte detta längre... *snyft*

Av Maria - 6 augusti 2006 18:26

Nyss vart ute och gått en liten runda med hunden.. och gissa vad man träffar på ungefär fem ggr... jo stora stinkande bajshögar!!! sååå äckligt... Vad är problemet varför plockar inte folk upp efter sin hund?? är det verkligen så jobbigt att ta fram den där lilla svarta påsen i fickan..eller kanske är det att böja sig ner som är så jobbigt?? Fattar inteBlir jävligt trött i alla fall på alla dessa lata och nochalanta hundägare. Borde finnas hundbajs poliser ute :)Men man får väl hoppas att de trampar i de själva Hehe.

Av Maria - 6 augusti 2006 01:31

Spelade nyss lite poker på internet.. brukar för det mesta gå bra men idag gick det inte alls... kanske för trött eller nåt *gäsp*Ush suttit och tryckt i mig en masa små godis ...så man mår illa nu. Och jag som skulle tänka på figuren hum gick ju bra NOT men det cyklar jag väl av mig på måndag när jobbet börjar igen.. Hehe!Nää dax och krypa te kojs snart... och inatt ska vi sova i det nyrenoverad sovrummet med sprillans ny Säng Får se om man sover nå skönt!...Så natti natti på er alla nattugglor där ute.. *pösssss*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards