MariaLicious

Alla inlägg den 8 augusti 2006

Av Maria - 8 augusti 2006 21:28

En liten lista på de snyggaste kändisarna enligt mig! Både tjejer och killar 1.Taylor Hanson Utländsk...så najs ;)2.Oliva Wilde Utländsk..Spela Alex i O.C såå fin;)3.Elita Löfblad Svensk.. Fin fin ..modell javisst4.David Beckham Utländsk..Klart den snyggaste fobollspelaren som finns ..I like mums.. *s*5.Fergie Utländsk.. Sexy girl med fina drag..6.Alexander Skarsgård Svensk..Wow såå sexy!7.Carmen Electra Utländsk.. Najs najs.. skulle inte skada om man hade sån kropp *önskar*8.Enrique Iglesias Utländsk..Kom och sjung för mig sexy;)9.Jessica Lindgren Svensk..BB deltagare..men såå fin10.Alexander SchöldSvensk.. sååå sööött(fame factory gosse)och vilken röööstLite pix på godingarna *ler*

Av Maria - 8 augusti 2006 20:19

Idag har mamma och jag vart ute på stan och gjort av med lite pengar *host host* Inte bra!Köpte nya flipflops och nå linnen..=) alltid bra att ha och så schysst när man hittar sånt man behöver på rean =)Sen efter heldags shopping va det bara att pallara sig iväg till jobbet... Gahhh va trist! men gick rätt fort en då! HeHe.Har även vart dutti idag hehe... inte ätit en enda godisbit.. =)))) Bara två isglassar... thihi men de sägs ju inte innehålla nå kalorier.. i alla fall inte på samma sätt som vanlig glass =) Så lite duktig har jag ju vart i alla fall!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards