MariaLicious

Alla inlägg den 17 augusti 2006

Av Maria - 17 augusti 2006 22:07

Gjorde allt på en och samma dag.. och det blev lite kaosigt... Sprang i tvättstugan hela dagen och pauserna meddans maskinerna gick så målade jag hallen dom inte gick så bra för att jag fick springa och slänga hunden i handfatet varanan minut eftersom hon promt envisades att hjälpa till HeHe...Inte nog med allt det utan jag baka en kladdkaka mitt upp i allt oxå *asg* Jaja jag säger då det visa dagar gör man ingenting ochandra gör man allt... Ja det är mia det..=)Var för jag bakar är för att jag vill överaska Danne lite när han kommer hem från jobbet därför att det är nämligen våran dag idag ;) 4 1/2 år Jisses vad tiden går snabbt.. =)Så blir lite kladdkaka med glass och frukt mums mums och lite tända ljus och myspys!!Nää nu ska jag ner och hämta sista tvätten och sen tänkte jag hinna med att måla klart det lilla som är kvar i hallen!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards