MariaLicious

Alla inlägg den 9 augusti 2006

Av Maria - 9 augusti 2006 23:07

Va in på jotex och skulle beställa lite nytt hade jag tänkt.. hade äntligen bestämt mig nu ..Och gissa ja allt va ju slut...Så irreterande! Men men blev i alla fall gardin te köket och lampor te köket och ett lakan HeheSka nog beställa gardiner te sovrummet från Ellos.. såg lite snyggt där nu när jag looka =) Får se vad killen säger när han kommer hem. Älskar att shoppa nytt te hemmet... finns inge skojigare..=) Men man ska ha pengar oxå suckDax för sista promenixen med hunden nu.. sen sussa.. ZzzzZZZ

Av Maria - 9 augusti 2006 20:17

Har sett på flera tjejbloggar att det visas vad de använder för smink så jag tänkte inte va sämre! =)Vissa av produkterna använder jag dagligen medans andra bara används när det ska festas eller nåt annat grejs där man måste se tipp topp ut.. HeHe.Make upMaxfactor puder medium beigeH&M Blusher BronzeIsadora Build-Up Extra Volume Mascara svartH&M Eyeliner svartLipgloss Isadora Fruity Amazing Glaza nr48 o nr34H&M Foundation white sandMake Up Store Ögonskuggor carat och suger shineLipgloss Citylips tinsel town

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards