MariaLicious

Alla inlägg den 16 augusti 2006

Av Maria - 16 augusti 2006 21:58

Idag kom jag hem trött och slut från jobbet och mår bara bajs.. men så får man höra att Ellos paket redan kommit.. Blir super glad och ser framemot allt jag beställt (gardiner..kuddar... kläder..skoställ m.m) .. Mmm så går Danne och hämtar paketet..jag öppnar och vad är det första man får se jooooooo de har skickat fel jävla gardiner!!!!!! GAHHHHH hur trött och arg får man bli... Resten va ju bra då.. men va fan va ju gardinerna jag ville få upp nu i sovrummet... storgråterSååå allt blev bara bajs bajs bajs... så all den där lyckan blev bara nerstampad rätt ner i golvet.. Såå nu är det såååå lyckligt igen NOT..!Sen åt jag godis igen.... Va fan är det för fel på mig... Titta Maria hur du ser ut... FETTO Gahhhh va trött jag är på allt nu igen.. och allt detta är ELLOS Fel!!!!!!*Over and Out*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards