MariaLicious

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Maria - 16 juli 2011 00:12

Snart kommer älsklingen äntligen hem från Borlänge... Oh som

jag har saknat honom!!  Även bebisen tror jag för så

fort jag fick messet om att han är påväg hem började h*n sparka för

fulla muggar HiHi någon som saknat pappa tror jag.  

 


Av Maria - 16 juli 2011 00:01

Jag vaknade med värsta yrseln idag och det höll i sig nästan hela dagen.. gick inte över fast jag la mig ner heller då snurrade liksom rummet ännu mer.. Hum undra om det beror på något, vet ju att yrsel är nåt man kan få under graviditeten men detta va rikitgt obehagligt..  Kanske har högt eller lågt blodtryck..!!??

Tur man snart ska till barnmorskan, så de kan kolla upp allt sånt där.


Men lite snurrighet stoppade inte mig idag.. hade bestämt mig för att städa och göra fint i vardagsrummet tills älsklingen kommer hem.. Och jag hann, klockan 22 tror jag att jag hade torkat den sista grejen HaHa.. jisses va stöckigt det va alltså men nu är det sååååå fint eller i allafall i vardagsrummet, HeHe resten av lägenheten ser ju ut som en bomb har slagit ner men men det tar jag en annan dag.. Nu ska jag njuta av det fiiiina rummet =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards