MariaLicious

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Maria - 12 juli 2011 22:38

En dag kvar att jobba sen ska jag vara ledig torsdag och fredag, känner att jag behöver det nu när det är så varmt hela tiden.. blir helt död efter jobbet är slut, så inte en chans att jag orkar göra ett piss här hemma... Men tors/fre kanske man har orken till att fixa här hemma =)


Älsklingen är åter och jobbar i borlänge för deras ica lager och denna gång är det en hel vecka det gäller... ush så tomt utan honom! Men bara att bita ihop, tur är ju att jag har både Busan och Nova hemma denna vecka..så helt ensam är man inte .. fast är ju inte samma sak tyvärr.. Får hoppas resten av dagarna går fort som bara den.

Tror bestämt bebisen saknar sin pappa med, för ojoj va det sparkades när Daniel åkte iväg... HeHe kanske försökte springa efter pappa sin.. buse där *ler*..

 Älskar verkligen alla boxningar och små sparkar.. men blir så fylld med kärlek

Av Maria - 12 juli 2011 22:27

   

Riktigt bra kap fick jag tag i idag.. så happy..!!

Rosorna ser nästan ut som riktiga rosor, inge sånt där 90 tal tygisar liksom.. HeHe.. ska ha dem i zinkkannan på en hylla i köket kommer bli så najs.. =)

Dagens fynd gick på 40:- , helt okej pris!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards