MariaLicious

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Maria - 14 juli 2011 20:45

Träffade min underbar vän Mickan på en fika på stan idag.. va väldigt trevligt och gött att komma ut och bara softa.. blir ju bara jobb och sova nu för tiden HeHe.

Vi bestämde oxå för att träffas snart igen och då tillsammans med våra män.. de har nämligen aldrig träffats och nu är det på tiden tycker vi HeHe.. båda heter ju Daniel så bara det kan ju kanske vara ett plus .. =) Nää men hoppas de kommer överens i allafall, vore skoj att ha ett annat par att umgås med då och då.. middagar och grejer.. trevlans tycker jag!!


Bebisen har vart lite busig idag igen, sparkades och boxades en hel del när jag låg och spana på en film tidigare idag ... sååå mysigt så vill jag lova   

Av Maria - 14 juli 2011 20:31

   

   

Betyg 2,5 av 5 filmisar

Såg den här filmen igår och den var helt okej, pluset va alla bra skådespelare som var med.

Filmen handlar om 4 vänner som har det väldigt bra ekonomiskt förutom den fjärde, för henne ser livet lite annorlundare ut.. men är verkligen pengar lösningen på allt och mår man verkligen så bra så man försöker visa?!

Jag vet inte om jag rekomenderar denna film men funkar ju att spana på en tråkig söndag eller nåt. Helt okej men inge mer.

Av Maria - 14 juli 2011 00:02

  

..Bebisens första sängkläder..


Gu va härligt det ska bli att ha två dagar ledigt från jobbet, känner att jag behöver det.. ush idag var jag helt slut när jag kom hem... grymt ont i fötterna hade jag med!!

När jag kom hem hade jag fått hem påselakansetet som jag beställde för någon dag sen... sååå fint ska bli härligt att få premiär bädda det i spjälsängen sen, måste bara måla sängen vit först tror jag..


Bebisen kickar på då och då, mest till nätterna när man lagt sig för att sova.. HeHe kanske säger h*n godnatt till mamma *ler*.. mysigt är det i vilket fall som helst.

Näähää kanske skulle spana på en film innan jag somnar är ju som sagt ledig imorn HiHi... ohhhh så najs!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards