MariaLicious

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Maria - 5 juli 2011 22:44

Nu börjar det verkligen kännas att man är gravid fysiskt oxå.. va nämligen helt död efter dagens arbete... shit alltså så hur ska det gå när man kommer bli ännu större HeHe.. men det är samtidigt spännande att se hur allt ska bli.


I natt får Nova hålla mig sällskap för Daniel är nämligen iväg och jobbar för ica lagret i borlänge.. =( Hatar verkligen att sova själv.. men men vi behöver pengarna så bara att bita ihop.. Tur man har Nova i allafall.. för lilla limpan är hos sin husse nämligen.

Nää spana lite tv kanske...


Miss you snyggingen min  

 

Av Maria - 5 juli 2011 01:05

I helgen var det cityfestival här i stan, jag och Daniel var ner en sväng i lördags åt langos som är tradition och sen satte vi oss och lyssna på september som uppträde.

Daniel tog två bärs och jag en ramlösa ananas HeHe.. va skoj men hade vart härligare om det hade vart lite varmare ute, för ush va kallt det blev till kvällen!

Kvällens pix =)

 

 

   

 

 

 

 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards