MariaLicious

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

22kr plus

Av Maria - 11 december 2010 20:44

Japp idag blev det fem rätt på travet blev ingen storvinst men bättre att vinna lite än att inte vinna någonting alls.

Tyvärr måste jag nog forsätta vara lite negativ i år, för idag är det verkligen en tråkig dag.. inget roligt händer och jag kommer heller inte på något roligt att göra.

Sa till Daniel nyss att undra va alla andra par gör idag, sitter de som oss eller har de möjligtvis ett liv och har roligt på helgerna...

Ja det är frågan va gör man som par en lördag när man börjar närma sig 30... ?!

För hos oss är det samma sak varje helg, Daniel spelar cod jag sitter vi laptopen, vi kollar på en film och så där rullar det på.. Låter väl riktigt roligt va ..NOT...

Så nu till frågan .. -Vad gör ni alla andra på helgerna..?..

 
 
Charlotta

Charlotta

11 december 2010 23:35

Men såna där svackor blir det ju ibland. Att man går i gamla spår och ingenting händer fast vi försöker göra ett uppryck när det blir så. Men ja, vad gör vi på helgerna? Ibland precis som ni, kollar lite film och så och bara myser, annars försöker vi att se till att hitta på något. Gå ut tillsammans eller ensamma. Gå ut och äta på något ställe där vi inte varit, åka på en utflykt, shoppar ibland (ok, kanske med D motvilligt i släptåg om det inte är han som shoppar..haha), går på bio eller bara är hemma och dummar oss :-)En gång tapetserade vi också....haha, men det var ingen höjdare. Mönsterpassning och förhållanden...oj, oj... ingen bra kombination :-D Tror också att det är skitviktigt att göra något ensam med sina vänner ibland. Då blir man ju mer spännande för varandra. Tycker jag iallafall :-) Haha, inga jätteunika tips kanske men det är i varje fall vad vi gör :-)

Fast just nu sitter jag hemma i mitt flickrum hos mamma och tänker snart sova. En lördagkväll det med..:-)

http://www.utsidanfinnsinuti.webblogg.se

 
Hanna Uutela

Hanna Uutela

12 december 2010 18:37

Förstår hur du menar.

Jag och rikard gör ungefär som ni men det är ju mest för att vi är så trötta.
Har man barn så orkar man inte ofta lika mycket som innan.
Men vi är bästa vänner och vi har aldrig bråkat eller varit osams. Vi har ändå vart ihop i 3 år.
Vi sitter ofta vid varsin laptop, läser dryga bloggar och gnäller på folk haha!
Innan Matheus så festade vi antingen med min bror och hans tjej eller bara rikard och jag.
Vi har skitkul helt själva med.

Antar att alla går igenom en svacka förr eller senare.
Vi har ännu ej hamnat där. Hoppas vi inte gör det heller.
Nja, jag tror inte att det har med åldern att göra heller. Det är så livet är ibland i ett förhållande.

http://hannauutelasvitahem.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 juli 2014 21:19

Idag fick det bli testning av den nya lekparken som de har byggt på Hamre... Den va helt underbar, det fanns allt där för alla åldrar... William tyckte det va jätte roligt... han sprang ut från bilen och börja leka direkt, roligt att se att han har...

Av Maria - 16 juli 2014 21:00

På sommaren ska det ätas glass... så när vi va och handla så påminde William rätt mycket om att vi skulle köpa glass.. HeHe tur man har med honom när man glömmer skriva lista... För attans om vi hade glömt glassen ;) Glass ska barn äta på sommaren ...

Av Maria - 16 juli 2014 20:45

På eftermiddan idag förvanlandes mina små pöjkar till små pigor här hemma... jag dog lite när jag såg hur söööööta de var med sin små sjalar på huvudet... HeHe nästan så jag funderade på att byta namn till Rosalinda på Alex *asg*...nää då men söööööt...

Av Maria - 14 juli 2014 22:20

Näää har vart dålig på att uppdatera här igen.. och jag har faktiskt saknat bloggen, för varje gång man köper nåt eller tar en bild på ungarna så tänker man oh det där vill man ju visa på bloggen, och nu har tankarna kommit så många ggr så nu var det...

Av Maria - 6 februari 2014 23:44


Vi ska ju börja fixa kontoret, så att det blir ett rum till Alex... och där inne planerar jag att ha en mys och läshörna till barnen..  Så just nu håller jag på och letar fina och speciella kuddar till hörnan.. kommer ju finnas vanliga med men li...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards