MariaLicious

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Maria - 2 december 2010 23:57

  

       

 Betyg 4/5 filmisar

Såg den här för någon dag sen, jaa jag vet det är skandal att

det tagit så lång tid.. men men..

Först tänkte jag oh nej detta blev en flopp men sen när den hade hållt på en 20 min eller nåt så var det very gooood..!!!.

Gillar den skarpt, dock inte lika bra som ettan men helt klart

sevärd för oss sex and the city nöööörds!!!

Filmen handlar så klart om the girls...och deras upptåg, denna gång får man följa med dem på en resa till Dubaj som inte riktigt blir som planerna va tänkt.

Se den och köp den och ställ den i samlingen, för utan den är samlingen ike komplett HeHe

Av Maria - 2 december 2010 23:49

Slängt ut lite annonser på tradera nu, bara hoppas man får lite såldt nu då så man får in lite extra pengar... Spana in vetja, finns hundjackor och annat skoj att fynda.

Ska försöka slänga ut lite mer imorn tänkte jag.


Äntligen börjar i allafall tempraturen på termometern gå neråt... så nu kan Busan äntligen gå ut igen för innan har hon knappt kunnat gått ut och gjort sina behov stackars... måste nog köpa nå hundskor till henne för jag kan väl tänka mig att det där va inte den enda kalla veckan vi kommer få här i landet *suck*...


Okej att det är lite snö och så... eller nej jag ändrar mig nog direkt,  hatar vintern... men i allafall måste det va sådär satans kallt???!!!!

Oh önskar jag hade en enkel biljett till ett varmt ställe, kunde jqg och Busan dra och komma hem igen lagom till våren tittar fram HeHe... vore inte helt fel!!

Av Maria - 2 december 2010 23:35

  

    Betyg 2/5 filmisar

Nyss såg jag klart den här filmen och den va helt okej, en sån där

 skön film som bara kan slapp kolla på liksom.

Filmen handlar om en tjej som är oskuld men hjälper andra med att ljuga att de har haft sex med varandra, men något hon inte tänkte på vad

konsekvenserna kan komma att bli.

Se den om du vill se en lite annorlunda high school film, lite små rolig emellan åt, ja va mer den helt okej helt enkelt.

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards