MariaLicious

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Maria - 14 december 2010 20:00

  

  

  

Av Maria - 14 december 2010 17:59

Dag 01- Presentera dig själv

  

Jag är en tjej på 28 år som bor i en 4.a med min sambo Daniel och våra två hundar och en j*vla massa dammråttor.

Har precis börjar arbetsträna på en secondhand affär efter att varit sjukskriven i lite mer än 3 år. Har väl tänkt att satsa på studierna, antingen nåt inom psykologin eller så hundskötare är väl planerna.

Hundar är absolut ett av mina största intressen och utan hund är jag inte hel som människa, så hund jag har haft i hela mitt liv. Just nu är jag ägare till en pinscher på 5 år och en blandras på 3 år som är en omplacerings hund, är väldigt sugen på en 3.e  hund men det får allt vänta tills vi bor ute på landet.. HeHe..

Jag har bägge fötterna på jorden och är en tjej som inte låter sig trampas på, eller man kanske säger en tjej med skinn på näsan föresten. Är glad och trevlig och älskar att träffa nya människor.

Shopping, fotografering och film är även det något som ligger mig varmt om hjärtat.

Ja detta va lite om mig mer får ni vet på vägen av den här 30 dagars utmaningen..

Vi hörs


 


Av Maria - 14 december 2010 17:41

Jobbade idag med och det gick kanon, börjar redan komma in i rutinerna och vet precis vad jag ska göra.. känns bra.

Strax innan jag skulle sluta så dyker älsklingen upp på jobbet HeHe snacka om överaskning...

Sen när jag kommer ut till bilen och vi ska åka ja vad får jag se då jo att han har köpt väskan jag ville ha *happydance* och en liten ior bok... hur gooo får man va.. dubbel överaskning på mindre en fem minuter... Me like!!!

Snacka om att jag blev glad.. tänk va underbar han kan vara min Daniel.. LOve*

Så nu är den min *ler* Fin va ;)

  

  

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards