MariaLicious

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Maria - 15 december 2010 23:07

Dag 02- Din första kärlek

 

  

Min första kärlek började redan första dagen hos min dagmamma när jag var lite mer än 3 år gammal HeHe ... här börjars det tidigt nää men kanske inte va kärlek då men något speciellt var det.

Gick en kille (Sonny heter han) hos min dagmamma som jag kom att gilla skarpt, han var så snäll och tog hand om mig lite, lite som en beskyddare skulle man kunna säga.

Vi var lite som ett par och jag minns att vi bestämde oss för att vi minsann skulle gifta oss när vi blev stora *ler*.. Nu var det dock inte så men man vet aldrig än är det inte försent HaHa.. skoja bara eller?!.. ;)

Kan säga att det blev väldigt många mamma pappa barn lekar hos våran dagmamma... HiHi vi var ju tvungna att börja öva på vuxenlivet liksom.. !!

Men som sagt han var den kille som jag först tog till mitt hjärta, och han va den jag såg upp till han va mitt gyllene S skulle man kunna säga.

Så ja Sonny va min första kärlek, men inte min sista.   



Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards