MariaLicious

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Maria - 19 december 2010 23:05

  

Ohhh hitta massa fina smycken från BikBok som jag verkligen

 inte skulle tacka nej till...

..LoVE..

Av Maria - 19 december 2010 21:15

  

  

Betyg 1/5 filmisar

Vart denna film idag, och ja det var väl en typiskt high school film liksom inga större överaskningar om vad som skulle hända.

Filmen handlar om två killar som går med i en cheerleeding grupp för att få vara med en massa tjejer, men blir väl inte riktigt som de hade tänkt sig.

Ingen film jag rekomenderar, men funkar att slö kolla på en tråkig söndag eller nåt..

Av Maria - 19 december 2010 19:57

Daniel jobbar kväll idag och det är riktigt ovanligt att va hemma utan honom så här på kvällen, han har nämligen inte jobbat kväll på ett halv år eller nå sånt..

Hade en massa planer på vad jag skulle göra idag, och har jag fått något gjort då... NÄÄÄÄÄÄ... fattar inte varför jag inte gör något, går bara och tänker och tänker men får inte tankarna att bli till handlingar.. *suck*...


Men nu ska jag spana klart på en av de bästa serierna... Starke Man.. klockren serie.. HaHa

Den finns att kolla på svtplay för er som missat lite avsnittet..


  


Av Maria - 19 december 2010 19:34

  

      

Betyg 3/5 filmisar

Såg den här filmen igår och den var helt okej, en sån där härlig romantisk komedi. Älskar Katherine Heigl hon är absolut en av mina favorit skådespelare, hon är jämnt så äkta och naturlig.

Filmen handlar om två vänner som vill föra ihop deras två vänner men det blir inte riktigt som de hade tänkt sig, de fortsätter att träffas och blir gudföräldrar till deras kompisars barn. En dag händer det som inte får hända och de tvås liv vänds upp och ner.

Helt klart sevärd, en sån där mysig film man bara vill leva med i.

Av Maria - 19 december 2010 00:06

Dag 05- Din definition på kärlek

 

Kärlek för mig är något väldigt stort, något fint och helt underbart. Det är lika fint att ge som att få.

Och enligt mig finns det många olika sorters kärlek, det finns kärlek man känner för sin käraste som är helt magisk enligt mig och sedan finns kärleken som känner för sina djur och den är helt obeskrivlig kan tänka mig att det är den kärleken man känner för sitt/sina barn fast kanske 100ggr större då.

Ja som sagt kärlek finns i så många former och nyanser.

Men som sagt kärlek för mig är som sagt något helt underbart!!

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards