MariaLicious

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Maria - 7 december 2010 22:16

  

Blir så glad när det landar nå trevligare i lådan än räkningar.. fick nämligen ett brev/information om Daniels och mitt fadderbarn idag.

Oh jag blev så glad och stolt "våran" lilla tjej har börjat skolan nu och det går så bra och hon är tydligen jätte duktig.. =)

Och nytt foto fick vi oxå, hon har verkligen blivit stor nu men lika sööööt så klart "våran" lilltjej..


Känns bra att veta att man gör någon nytta får någon annan där ute som behöver ens hjälp..

Detta brev gjorde min dag lite bättre vill jag lova =)

Av Maria - 7 december 2010 17:56

Ja nu är det minus 10 ute igen *suck*.. hatar verkligen när det är kallt ute, och sen är det så tråkigt för man kan inte gå nå långt med hundarna innan den ena börjar frysa...

Näää bättre om termometern ligger som den låg igår, runt 3-4 minus... om det nu måste vara vinter liksom.


Prata med en av handledarna idag, gick kanon och nu har jag fått en plats på ett ställe som vi ska till imorn och kolla in och se vad det är jag ska få pyssla med där. Hoppas verkligen jag kommer trivas och att det kan leda till nåt arbete.

Ush är lite nervös faktiskt va ett tag sen jag va ute i arbetslivet så kalrt det känns nervigt HeHe...

Men jag ska börja med 2 tim/dagen och det känns helt okej...


Jaja nog babblat nu ska jag ge dogsen foooood...


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards