MariaLicious

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Maria - 17 december 2010 21:50

Dag 04- Vad du åt idag

 

 

 

Ja inte den nyttigaste dagen kanske men men... HeHe

Av Maria - 17 december 2010 21:17

Jag skrev för några inlägg sen att jag hade lånat boken om Yolanda...håller på och läser den nu, och herre gu jag mår illa när jag läser den.. Alltså den är den vidrigaste, hemskaste, sjukaste bok jag någonsin läst.

Och jag har läst många hemska biografier, tex pojken som kallades det, bakom stängda dörrar, lejla osv... och det är inte i närheten av vad man läser om i denna bok...

Näää ush man blir så hemskt berörd och illmående att detta verkligen har hänt...

Hur kan en människa överleva sådant jag bara undrar!!!!???

Ni som inte har läst boken gör det, men en stor varning är ni kräsmagade läs den inte ni kommer spy!

  

Av Maria - 17 december 2010 20:43

Dag 03- Dina föräldrar 

Lycklig familj 1983

Min mamma:

Hon är den som har funnits för mig hela mitt liv, vi har mer ett vänner förhållande än som mamma dotter. Och det känns bara bra, vi kan prata om allt och vet exakt vart vi har varandra.

Mina föräldrar skilde sig när jag var 3 år bara, så sen dess har jag bott med min mamma ja tills jag flytta hemifrån då HeHe.

Vi har alltid delat hundintresset, så hos oss har vi alltid haft hund. Shopping och springa på loppis är oxå något som vi brukar göra när vi får tid.

Vi har ett bra förhållande och vi pratar nästan varje dag, och jag vet att hon alltid finns där om jag behöver något, och jag samma för henne så klart.


Min "pappa"

Ja vad ska säga, han har valt att inte ha någon kontakt med mig, vi har inte pratat eller setts på ja va kan det vara nu över 3 år snart.

Och så har det vart till och från hela mitt liv, haft kontakt sen slutat osv... det har gått år, månader, veckor osv.

När jag var liten försökte jag träffa honom varannan helg, men han valde att flytta ett par mil ifrån där jag bodde, så det blev väldigt långa resor varje gång man skulle ses och sådant va jobbigt när man va liten.

Visst har man många roliga minnen från när jag va liten och vi hitta på saker, men något jag inte gör är att lita på honom, för så många ggr som han har lovat mig guld och gröna skogar och varje gång blivit besviken och såraa så finns ingen tillit kvar för honom.

Jag kan nog inte säga att jag någonsin har haft en riktig pappa, visst han finns på papper men sen är det inte så mycket mer, han känner inte sin dotter alls och jag känner inte honom...   



Av Maria - 17 december 2010 19:13

  

Jahapp då var det helg nu då, och det ska faktiskt bli riktigt skönt med helg.. HeHe va ett tag sen man kände det, för i ca 4år har varje dag vart som helg jööö ...

Veckan har gått riktigt bra och jag trivs jätte bra.. Hoppas bara man har chans att få stanna kvar och få riktigt lön, vore inte helt fel liksom!!


Oh lilla Busan är hos husse nu, är husse helg denna helgen så nu är det allt lite tomt här hemma igen..  Ush inge skoj när min lilla limpa inte är hemma!!


Imorn ska jag i allafall försöka fixa klart julklapparna om jag nu hittar nåt, sen får det nog allt bli lite städning här hemma.. för herre gu är ju julafton om mindre än en vecka PANIK...  så jag lär lägga på ett kol om jag ska hinna allt här hemma..    

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards