MariaLicious

Alla inlägg den 28 december 2006

Av Maria - 28 december 2006 21:40

joooo Jooooo joooo Vårat KÖKSBORD har kommit... gahhhhhhh... helt galet.. Det fanns... Gissa om ikea ska få höra..!!!Äntligen äntligen kan vi sitta i köket och äta.. *längtar*Ska iväg och hämta det imorn på "posten".. Thihih... Och jag dööööörrr ju om de har skickat fel bordskiva... Då DÅ då ska ni får se på en galen mia.. HaHa..Slänger upp en bild när allt är KLARRRRRT =)

Av Maria - 28 december 2006 17:51

Vart på mellandags rean idag.. Men hitta f*n inge speciellt..Blev två t-shirts från gina tricot och sen ett par inneskor från stadium..!! Såå blev billigt och bra i alla fall =)Förut hitta man ju en massa fint... men nu när man kan handla ja då hittar man ingenting!.. Hum det är bra konstigt..=/Va även och hämta ut mitt H&M paket som typ kommit för två månaders sen HeHe... Men inte va det nå skoj inte Nääää bara massa bajs.. =( Blir nog till att sälja lite på Tradera... HeHe..Det enda postiva vad mina Hello Kitty strumpor.. *ler* de är ju sååååå gosiga.. =).. Har snart i alla färgerna.. HiHi*tjing*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards