MariaLicious

Alla inlägg den 27 december 2006

Av Maria - 27 december 2006 23:06

Va länge sen jag hade en lista märkte jag nyss.. + att jag är grymt uttråkad .. Så här kommer en liten lista.. eller liten och liten.. HaHa.. Lista i alla fall.. ;)Saker jag är/vart/gjort/fått m.m(x) Varit kär..Är det nu med *ler*( ) Blivit dumpad(x) Dumpat någon...Mmm sorry :((x) Fått sparken...Inte alls länge sen..Gahh(x) Varit i knytnävsslagsmål..HaHa mia mia mia..;)( ) Rymt hemifrån(x) Haft känslor för någon som inte känt samma sak( ) Blivit arresterad...Passar på den frågan!!(x) Börjat gråta av en film..Många många ggr..(x) Börjat gråta av en låt..Jo..vem har inte?!(x) Hånglat med en främling..Ja jag säger då det. ;)(x) Gått på en blinddejt..Fast i kompis syfte HaHa(x) Ljugit för en kompis...Hon vet fortfarande inget( ) Köpt ny mobil senaste halvåret..Nää vem har råd(x) Haft sex under fyllan..Yeah ..*asg*( ) Somnat helt blodig ..Nää tack och lov..!!( ) Varit kär i en lärare(x) Skolkat..Va nog bäst på det..HiHi(x) Legat med en medarbetare..Räknas klasskamrat? ;)(x) Sett någon dö.. Mmm min kanin Ben :((x) Varit kär i en av mina internetkompisar..Maybe( ) Varit i Kanada( ) Varit i Mexiko(x) Flugit..Inte av egen kraft men i ett plan Ja(x) Rökt en cigarett..ush jaaa( ) Rökt en cigarr..Nope ushhh( ) Varit hög..Bara på kärlek om det räknas *ler*(x) Varit full..För många ggr.. HiHi(x) Druckit en god drink..Guuu Jaaaa( ) Haft sex med någon som somnat efteråt..Va jag som somna *asg*(x) Druckit en äcklig drink..bloddy mary tex.. spyyy( ) Gått hem från stan klockan fem på natten( ) Spytt i en bar..Spyr aldrig vid fylla!! *dutti*( ) Sett en del av dig själv brinna( ) Ätit sushi..Nää men jag VILL( ) Varit kär i någon av samma kön..Inte kär..*lol*(x) Varit nykter när alla andra varit fulla..1,2 ggr( ) Åkt snowboard..Inte så mycket för snö sporter!( ) Crowdsurfat under en konsert(x) Varit i ett våldsamt förhållande..Beror på hur man mennar... :/(x) Tagit smärtstillande..Ipren..varje gång man har mensvärk... Gahhhhh(x) Älskar eller saknar någon just nu?Japp både och!(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi( ) Haft sex med någon av samma kön(x) Gjort en snöängel..When i was a child =)( ) Haft ett te-party( ) Ljugit om din sexuella läggning..Nope Hetro.. ;)(x) Byggt en avancerat snöfigur..Ja snöööögubbbeee(x) Byggt ett sandslott..Varje sommar.. NOT(x) Hoppat i en vattenpöl..Japp och sjukt kul.. =)( ) Drömt om att bli våldtagen........ =( ......( ) Lekt uppklädd..Öhhhh( ) Bett någon köpa ut cigg/snus(x) Hoppat i en lövhög..Älskade det som liten.. =)(x) Åkt släde..jaaa efter hund..HiHi f*n såååå skoj(x) Fuskat när du spelat spel..Fy mig..(x) Köpt något totalt idiotiskt..Gör jag inte alltid det... HaHa( ) Åkt dit för att ha tagit tjack( ) Varit nära på att åka dit för att ha tagit tjack(x) Varit ensam..Ensam är väl mitt tredje namn.. =((x) Somnat i skolan/på jobbet..HaHa ja på datorteket... va grymt pinsamt.. *lol*( ) Använt ett falskt id (x) Skrikit åt en lärare.. Eller diskuterat högt..(x) Tittat på en solnedgång( ) Varit med i en jordbävning( ) Varit vaken 3 nätter i sträck(x) Rört en orm..Dom är mysiga..!!(x) Sovit under stjärnorna..Gör man inte jämnt det;)(x) Blivit kittlad..Mm så jag nästa pissa på mig!( ) Blivit rånad(x) Blivit missförstådd..tycks bli det ofta.. :/( ) Tagit hand om ett råddjur/en get(x) Ätit något som fått dig att spy( ) Spytt självmant(x) Vunnit en tävling..Varje gång mot Danne *asg*( ) Fotat några som haft sex(x) Gått mot rött..Mmm scary..HeHe( ) Blivit avstängd från skolan(x) Varit i en bilolycka..Men blev ej skadad..pjuu(x) Haft kramp( ) Svimmat av ren utmattning..Men nästan..!!(x) Känt dig utstött(x) Ätit ett helt glasspaket på en natt( ) Dansat i månljus(x) Hatat ditt utseende..Sååå länge jag kan minnas!!(x) Varit vittne till ett brott..Va själv offret..(x) Ifrågasatt ditt hjärta..Mm många ggr..( ) Varit besatt av post-it lappar..Näää *asg*( ) Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna(x) Varit vilse..Mmm orgentering i skolan..och i livet allmänt HeHe( ) Varit på andra sidan landet..What...??( ) Varit ihop med någon som varit otrogen mer än 5 ggr( ) Blivit tillfrågad att ha sex med någon för pengar( ) Haft sex med någon för pengar(x) Simmat i havet..Men bara där det är grundt(x) Känt som om du håller på att dö..Snarare önskat(x) Gråtit dig själv till sömns..mmm oooommmm(x) Lekt polis och rånare..Mmm med Sonny ..( ) Sjungit karaoke( ) Betalat för mat med bara mynt(x) Gjort något med dig själv som du inte borde gjort...Mmm för mycket ångest!!( ) Busringt( ) Legat i en vattenpöl mitt i natten(x) Försökt begå självmord..jaaaoooo(x) Pekat finger åt någon.. HaHa jaaaaaa(x) Fångat en snöflinga på tungan..mm Gott(x) Dansat i regn..Jaa när jag va liten !!( ) Skrivit ett brev till tomten(x) Tittat på solnedgången med någon du bryr dig om(x) Sårat någon väldigt mycket..Mm mitt ex( ) Gjort upp eld på en strand(x) Skrivit en låttext(x) Varit seriöst besatt av någon..men inge skrämmande ... HiHi...( ) Sovit på en busshållplats(x) Förstört en fest..Men inte mitt fel först!!( ) Åkt rullskridskor( ) skadat någon väldigt mycket (x) Fått en önskan inslagen..Lika fort fråntagen igen ( ) Haft sex med en apa ( ) Kastat sten på en anka( ) Hoppat från en bro.. Nää men önskat!!(x) Ätit hund/katt-mat..Mm när jag va liten liten...( ) Sagt till en främling att du älskar honom/henne(x) Kysst en spegel(x) Sjungit i duschen.. Varje dag... HaHa( ) Burit en svart klänning( ) Drömt att du gift dig med någon(x) Limmat fast din hand i något..i den andra handen( ) Fastnat med tungan i metall(x) Kysst en snusare..Killar som snusar är sexiga(x) Genomgått medveten självsvältHaft anorexia =((x) Kysst en fisk..Ja men han va inte ett djur *asg*( ) Varit ihop med en tönt(x) Varit ihop med en gangster..Love badboys ;)( ) Låtsats varit full..Vad är menningen med det???( ) Varit en cheerleader( ) Suttit på ett tak..Nope höjdskräck!!(x) Skrikit så att du inte fått luft..HaHa jaaaa( ) Byggt en kärra(x) Pratat i telefon i mer än sex timmar.med mamma=)(x) Stannat uppe hela natten(x) Gått på en fjortis/fylle fest..Vi alla har väl vart fjortis.. HiHi.. vissa är ju det än.. ;)( ) Fått utegångsförbud(x) Blivit aggressiv under en fylla..Mm jaoo ( ) Jagat någon genom halva stan( ) Inte duschat på en vecka..Mää ussshhhh(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet(x) Klättrat i träd(x) Haft en träkoja.. Mer markkoja.. =)(x) Är rädd för att titta på skräckfilm ensam( ) Gjort en kriminell handling(x) Tror på spöken..jaaa även sett.. ( ) Köpt underkläder på myrorna.Mää ush( ) Spelat kyckling( ) Blivit puttad i en pool med kläderna på(x) Blivit tillsagd av en främling att du är het( ) Haft sex hos en kompis(x) Haft sex med en kompis(x) Brutit ett ben..Mmm i lillfingret nu tror jag!(x) Velat döda någon..Jaooo.. vill väl alla?!( ) Haft chansen att döda någon( ) Fångat en fisk och sen ätit den(x) Fångat en fjäril( ) Haft en myskompis(x) Skrattat så mycket att du grät(x) Gråtit så mycket att du skrattade( ) Sugit av någon offentligt.Mää ush(x) Fuskat på ett prov.. Va tvungen jööööö(x) Haft en Britney Spears-skiva ..Har det fortfarande.. =)(x) Glömt någons namn..opsss(x) Sovit naken...Jaaa iblandOh jävlar vilken lång lista... såg inte att den va sådär j*la lång... HaHa.. dåååå hade jag nog inte gjort den.. men men.. nu är det gjort.. *dutti* Onödigt men men.. HaHa*GooooodddddNaaaaatttt*

Av Maria - 27 december 2006 22:51

Ja varför inte..?! Skulle ju lätt behöva det...Fick ju en badminton match av Danne i julklapp.. =) Va och spela idag.. Och han åkte faktiskt på lite spö HiHi tro det eller ej men Maria kan när det gäller.. Lölja mig lite i början .. lät han vinna och sånt.. Men sen bytte vi sida och då jävlar då fick han sig en match så svetten bara rann på han *asg*.. Han såg allt lite chockad ut... -liksom va kom det därifrån.. smyg övat eller?! ;)Näää bara en natur talang.. *asg* Va riktigt kul.. funderar starkt på att börja spela minst en gång i veckan i allafall.. Skulle behöva röra på fläsket liksom.. ;) Synd bara att det ska kosta varje gång man ska hyra bana och inte lite heller.. 90:- spänn sjukt att allt ska va sååå dyrt *morr**vinki vinki* Badminton mästarinnan det är jag det ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards