MariaLicious

Alla inlägg den 5 december 2006

Av Maria - 5 december 2006 17:33

Inte mycket... Mer än hur depp kan man bli??Mår riktigt kasst idag.. går runt i nån slags bubbla eller nåt..Orkar/kan knappt svälja mitt vatten jag dricker då och då... SJUKTKan inte sova bra om nätterna... min "sjuka" föredetta arbetsgivare finns med i mina drömmar varje natt... Helt sjukt och samma proscedur (eller hur det stavas HaHa) Hon ljuger och jävlas hela tiden... När ska detta försvinna från mina tankar jag bara undrar?!Gahhhhh kan inte äta normalt.. eller vill inte heller för den delen!Känner igen glädje för fem öre ... bara lever i dena bubbla dag ut och dag in! Man får hoppas den spricker snart så man kan börja leva normalt igen... för nu är det verkligen depp depp depp depp deppGahhhh Va Kast Jag Mår :( :/ :( :/

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards