MariaLicious

Alla inlägg den 17 december 2006

Av Maria - 17 december 2006 19:24

Fick fem rätt på travet igen... Tjoho.. alltså på det jag och pappa tippar ihop... Men blev ju inga miljoner tyvärr.. HeHe.. men skönt att man får in fem i alla fall.. visar ju att man är på god väg..=) Vadå kung på att tippa trav.. *asg*Jahapp söndag idag igen.. och mia hon har... Hum Hum... Inte gjort ett PISS *Asg*... fy f*n va jag är lat på söndagar .. Helt sjukt men jaja på Söndagar får man va lat säger vi thihih ;)Shit snart julafton.. fuck kan ni fatta nästa söndag då är det julafton..!!! *förvirrad* Helt sjukt.. har noll julkänsla.. har inte ett enda tomte pynt hemma.. *Asg*.. Vad blir detta för en jul... sover väl bort hela julafton skulle jag tro.. Det infaller ju på söndag så skulle ju inte va helt omöjligt om jag skulle göra det Gahhh HeHe.. Vaknar av att tomten står och knackar mig på axeln i sängen thihi.. Ja det är ju mia det.. ;)Näää Over and Out för babbel majan HaHa...Dax oxh spana tv ;) ( för jag har ju gjort så mycket idag så jag förtjänar lite vila... jojo *not*)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards