MariaLicious

Alla inlägg den 2 december 2006

Av Maria - 2 december 2006 19:54

HaHa där satt den äntligen lite pris i trav... Blev fem rätt.. Ingen jätte summa men endå.. där kom den =)Vann ihop med min pappa... Vi har ju börjat tippa trav ihop nu varje lördag.. och tog inte lång tid innan det smällde.. *asg*...TjohoTippa även ett litet eget system... och där blev det fyra rätt som vanligt.. men görr nöjd över att jag satte alla mina spikar (hela 3 st).. Wow vilket proffs man är.. =) Slog ju Danne och Tobbe i alla fall... *asg* De fick bara 2 unka rätt.. HaHa..Ja bara att se och lära från proffset grabbar...;) *host host*

Av Maria - 2 december 2006 00:19

Näääää men har ju skrivit varje fredag om Idol så varför sluta nu då... Ja egentligen finns de ju ett skäl att inte skriva... Johan va ju inte med och tävla =( Men man fick allt se han lite *ler* dååå kändes allt bra igen *Asg*Fel person som vann tycker jag dååå... Erik va den som va mest värd att vinna .. Han har en underbar röst.. härlig personlighet... bra förbild för unga.. inte blitt nån diva pågrund av lite fame... Super viktigt!!!Men men killarna och tjejerna som vart med denna säsong kommer nå lyckas med allt de vill.. =) Längtar verkligen tills det finns en platta med Johan Larsson Wow... gissa vem som köper den först.. *ler*...LOVE HIM.... HaHa jag vet better mig som fjorton men men.. va annat kan man göra thhihi...Johan Johan du skulle ha vunnit Idol.. seeeduuu.. ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards