MariaLicious

Alla inlägg den 12 december 2006

Av Maria - 12 december 2006 20:31

Har reggat er på Gratisgenerationen.. att fixa uppgiften först.. typ spela bingo.. hyra gratis film m.m Finns mycke kuligt att välja på!Ni måste göra det innan ni kan värva folk och få era gratisprylar...=) Så gör som jag hyr film gratis i två veckor.. Kanon*Har ni inte reggat er än så gör det Här Finns många bara prylar man får helt Gratis.. ikea presentkort på 1000:-.. dvdboxar... Tv-spel m.m Hur schysst är inte det?! =) Gratis prylar nu till jul och allt. ;)*Allt som är gratis är toppen ;)* Eller?!

Av Maria - 12 december 2006 20:23

Alltså finns det nå värre..?? Tror inte det..Gahh man blir ju helt död.. Har legat och sovit hela dagen typ ...pallar inte att göra något innan ipren tabletten börjat verka..!! *Sjukt*Mått illa.. hela dan.. *snyft* Blir liksom illamående av smärtan i magen.. :( Ohh nu hjälper knappt ipren400 ... Gahh va gör jag om de inte funkar nå mer.. Japp då döööörrr jag väl eller nåt..Sägs ju att det känns så här att föda barn.. alltså mensvärk ggr 1000... Fatta jag skulle ju DÖ direkt.. Ush ush ... ska aldrig föda barn!!HeHe får bli adoption om man ska ha nå knott HaHa.. Men tror nog jag håller mig till hundar hela livet.. Mycke mycke trevligare.. thihih ;)Näää dåå barn är väl goa de med ibland.. men bara ibland.. ;)*svejs*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards