MariaLicious

Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 2 december 2008 17:07

mitt internet har jävlats med mig några dar nu så därför det inte blitt nåt bloggande...

Och snacka om att man får kraftig abstinens när man inte har internet..       -liksom va ska man göra?!... -va händer nu?!... -gahh har jag fått nå viktigt mail?!.. -vem har bloggat?! osv... HeHe kanske skulle behöva gå på nån internet avvänjning.. =)


Men nu är det tillbaka så nu blir det bloggeri igen...

Fuck...tänk att det redan är 2 december.. helt sjukt!...snart är det jul alltså + nytt år.. och vad har hänt sen förra nyår... Hum typ ingenting..mer än massa tråkigheter =/

Jaja man får hoppas på att nästa år blir ett händelserikt år...men med roliga händelser då så klart..!!

Näääää dax för en liten dusch... sen kommer killen med "skräpmat".. vi orkar inte göra nåt idag... ;) (ibland får man va lat eller hur?!)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards