MariaLicious

Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 13 december 2008 01:11

 Kevin Borg förtjänade verkligen att vinna idol...

Han är ju verkligen en artist.. och verkar så genom

god som person... inga sura miner där inte =)

Killen som kan allt... han kommer ta världen med storm känns det

som.... Grattis Grattis ;)

Va det nån mer än jag som blev irreterad på Lars hån mot idol ännu en gång?!... Vilken IDIOT!!!!

Av Maria - 10 december 2008 19:05

jupps vann ju några tradera auktioner igår så va in på internetbanken och betalade lite...

Jag samlar ju nämligen på alla disneys klassiker ...så fattats ju några i samlingen... och tyvärr finns de ju inte att köpa längre ute i affärerna så man får hoppas att man har mer tur på tradera ..som jag hade igår..!

Fick nämligen tag på askungen och svärdet i stenen... *najs*

HeHe man kan aldrig bli för gammal för tecknat ;)


Ska nog även ta och lägga ut lite auktioner på tradera... skulle behöva få in några extra slantar ... för det ser rätt tajt ut med ekonomin denna månad *suck*

Av Maria - 9 december 2008 22:22

ännu en beställning... fast denna på ellos.se ..de har ju megarea där nu så vem kan låta bli liksom?! HeHe...

Vet ju att jag bara får mer och mer och betala i månaden.. men what a fuck.. nåt måste man ju få trösta sig med när resten av livet suger... =/

Blev ett par puma skor.. (tyckte jag behövde nya.. mina förra är snart 5år gammla)...och lite hemma prylar så jag kan fixa badrummet...och sen tog jag även en brunskinnjacka... vill ha en brun oxå.. såååå snyggt...

Och jag sparade ju massa kronor nu eftersom jag köpte allt på rean.. *duttit värre*


HeHe skyller lite av detta på killen eftersom han lämnade mig själv ikväll... (åkte hem till sig och plugga) annars brukar alltid han ha datorn... Men ikväll va den ledig och va hände då då ... Jo detta ;)

Av Maria - 9 december 2008 14:47

nyss fått det "riktiga" beskedet om min morfar.. om hur allt blir och om det finns nåt att göra osv..

Svaret är nej... han är alldeles för svag/sjuk så det finns inget man kan göra... bara vänta på att dagen d kommer =(

Fy f*n va tungt det känns.. och så grymt orättvist.. Varför just han liksom?!

Och min mormor vill inte riktigt ta det till sig heller utan babblar bara om va ska -de gör nu då?... va händer nu då?.. ush så tragiskt!


Vi tror att allt kommer gå riktigt fort... för han blir liksom bara sämre och sämre för varje dag känns det som =( Ush blir 100% värre om han går bort precis i jul.. för då är det där det enda man kommer minnas varje jul framöver =(

Ush ush ush.. *gråter*

Av Maria - 8 december 2008 22:39

man sova i natt då...??!!!

Ja hundjäveln (busan) har kissat ner hela bäddmadrassen... fy f*n va äckligt!

Gahhh jag är så trött på vad hundar heter just nu.... finns det inga normala hundar liksom?!

*skriker rätt ut*

Av Maria - 7 december 2008 20:27

Varför inte en snygg plattång?!

Denna Plattång Vidal Sassoon Nano Tourmaline finns i flera olika

färger..och kostar ca 399:-.

Finns att köpa på det flesta ställen.

Ja inte skulle jag tacka nej till en... *ler*.. men vill gärna ha en

rosa då så klart =)

Av Maria - 7 december 2008 20:19

vill ha en ny mobil nu... *snyft*... men ingen anning om vilken.. finns ju så många, svårt att bara välja en HiHi...

Men det ska helt klart va en nokia.. det vet jag i alla fall..

Får väl ge mig ut och spana och se om man kan hitta nån för ett bra pris!

Av Maria - 7 december 2008 20:09

va det idag kl 11.00 gick rätt bra. Va bra att få lite tips på hur man ska göra när Nova drar som en tok och ja det tycks faktiskt funka någorlunda för hon drog inte på promenaden vi nyss va på så... Nåt kanske hon lärde sig =) *hoppas*


Ska väl hårdträna nu i en vecka och så får vi se om det blir en till privatkurs ..eller om jag ska anmäla mig till en grundlydnadskurs i februari , beror ju på hur det går som sagt.

Det enda negativa är ju att det är så satans dyrt bara .. vet inte va jag ska få pengarna ifrån .. men men det löser väl sig får väl leva på nuddlar en månad eller så *skrattar*... näää då så farligt är det väl inte ;)


HeHe Nova tyckte väl sådär om kursen... tror minnen talar för själv ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards