MariaLicious

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Maria - 21 december 2008 16:59

trött...arg...irreterad..förbannad.. ja you name it är jag idag!!!


Har ju massa att göra men får f*n ingenting gjort när jag känner mig så här... =/ såååå irreterande...

Skulle behöva fixa Nova idag... bad,kloklippning och borstning.. för imorn kommer ju Busan och då känns det som om man inte får tid med nå ensam Nova tid inte!!

Hum kanske kommer igång mer mot kvällen... får hoppas det i alla fall!!

Hungrig är jag oxå.. men vette f*n(jag vet svär för mycket.. sooo what liksom?!)vad jag ska äta och killen har tydligen somnat i sängen efter ha suttit och spelat sitt j*vla call of duty sen tio imorse... Idiot!!! Kan tyvärr inget annat säga..kanske lika bra att han är singel eftersom det enda han gör är och spelar och sover... rolig kille va?!

Ohhhh jag är sååååå arg!!!!


Av Maria - 21 december 2008 01:56

sova nu igen... va as trött tidigare ikväll.. men då gick jag ej och la mig eftersom jag ville hålla killen sällskap... men nu har jag blitt sådär övertrött så nu går det inte..(tankar som fladdrar i huvudet och myrkrypningar i hela kroppen)men då blir killen trött och han går minsann och lägger sig... idiot!!! Ska jag allt komma ihåg till nästan gång...!!!


Har äntligen fixat lite juleri i vardags rummet nu... fått upp gardinerna där och så.. Blev okej får  väl duga i alla fall.. Äh skiten ska ju snart när i alla fall så vem orkar bry sig  HeHe...

Fixa även detta jul ljusfat på bordet... Najs va?!... =) (älskar att pyssla med sånt)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards