MariaLicious

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Maria - 19 december 2008 15:02

klar med mitt jätte jätte jätte stora berg med disk... Gahhh det tog sen lilla tid.. men nu är det i alla fall diskfritt i köket... sköööönt!!!

Nu är det bara resten av städning och fixning kvar då... Gahhh va detta är drygt för det tycks aldrig bli nå slut på allt..

Tror f*n jag bara går och plockar från rum till rum.. för inget tycks ligga på sin plats *suck*

Hjälp mig nååååååån....


Nää dax för Novis povis och ta en liten tur utomhus... och tömma blåsan.

*Bye*Bye*

Cool bild va... ;)

Av Maria - 19 december 2008 12:45

ska jag ta och diska klart den där disken.. har nämligen alla besticken kvar... hann aldrig med dem.. eller rättare sagt jag orkade inte med dem... HeHe...

Och ja alla har vi ju inte en assistent som diskar åt en.. (pekar neråt mot klippet med blondinbella)...så då får man allt sköta sånt själv...Sååå på språng till köket NUUUU 

Av Maria - 19 december 2008 12:03

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Kolla nyss på ett sånt där klipp om blondinbellas TV-dagbok(eftersom alla pratar om det så va man ju tvungen att spana)och ja vad ska man säga... Har tjejen nån hjärna eller har hon helt enkelt tappat den av alla shopping?!

Alltså shit... är hon så blåst som hon gör sig som... eller är det bara ett spel för att få fler tittar och bloggläsare?! Ja man kan ju undra.. för om hon verkligen är sådär i irl så tycker jag f*n synd om henne... HaHa då kan man verkligen säga att hon är en blåst blondin varesig hon färger håret eller inte!

Va säger ni andra?!... kolla in klippet!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards