MariaLicious

Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 5 december 2008 13:46

Martina Haag böcker!

Det är böcker som får en och skratta... *lovar*

Det finns att beställa på tex adlibris

Och kostar 39:- för pocket och 149:- för inbunden.

Av Maria - 5 december 2008 13:39

ja det blir jag verkligen... gissa va som hände nyss då... Jo mobilen pajade... What a fuck liksom?!

Den funkar ju att prata i fortfarande om någon ringer... men får jag ett sms eller ska ringa nån så är det omöjligt eftersom hela displayen är grååååååå!!

Ohhhh varför ska detta alltid hända mig??? VARFÖR


Så nu får jag använda min gamla samsung (som till och med har antenn*pinsamt*) tills jag har råd att köpa en ny.. och då j*vlar blir det ingen sony eriksson inte... för de pajar ju f*n jämnt ...Utan en Nokia= världens bästa mobiler =)

Gahhhhh va arg jag är nu #6786+e&=)?"

Av Maria - 4 december 2008 14:05

Ur gulligt pyjamasset från H&M för bara 129:-

Och "alla" tjejer älskar väl Hello kitty eller?! ;)

*En perfekt julklapp*

Av Maria - 4 december 2008 13:45

sätta fart och fixa sovrummet... så det blir lite julfint där inne..

Ush har nada lust men samtidigt vill jag ju ha det fint och rent och det är ju det minsta det är där inne nu *suck*

Jaja får se hur jag gör..


Busan kom över på besök idag *trevlans*... hon fick vara här idag är ju egentligen husse vecka men han håller på och säljer granar varje dag så då fick hon va här så hon slipper va själv så mycket!


Nää ska käka min lilla nötkräm nu...Öh vart tog bantningen vägen?!..Gahh jag vet... men what a fuck det är ju mums mums ;)

Av Maria - 3 december 2008 20:46

 Tycker pappret är rätt fint på nå sätt så mysiga färger *ler*

Detta är min nya last... Gahhh så gott... =)

Men när jag va liten hatade jag just pigall... tyckte den va för söt på nå sätt... men nu i love it!!!

Ush inte alls bra... jag som vill gå ner lite i vikt jööööö (måste ta och skärpa mig om jag inte ska rulla fram snart *asg*)


Av Maria - 3 december 2008 12:55

göra mig iordning och sen tänkte jag sticka ner på stan en sväng.. kolla lite julklappar och lämna in ett papper som måste in idag.

Hoppas det inte är så himla mycket folk ute ... ush för jag gillar verkligen inte att trängas ha mig!...men men det återstå att se.


Dax och sminka sig och sen tralla iväg till busssssssen.... *hörs*

Av Maria - 2 december 2008 20:57

Tänkte tipsa om lite julklappar så här varje dag under

hela december.

Varför inte ett presentkort på H&M det passar alla åldrar

och det finns nåt för alla...tjejer,killar och barn.

Sen är det ju en väldigt uppskattad julklapp... man får ju köpa vad

man vill och den som ger julklappen behöver inte oroa sig för

att det är fel strl eller färg.. =)

Toppen för alla... Present kort på H&M.

Av Maria - 2 december 2008 20:50

nyss lite grann från H&M... va ju rea på massa fint så inte kunde jag låta bli då inte HeHe..

De hade faktiskt snygga svarta pumps på rean där så jag slog till.. har velat haft såna hur längesen som helst...så det tycker ja att jag allt va värd =)

Sååå skoj och shoppa även fast det är på nätet... Men jag ska försöka betala bort så mycket som möjligt av det där kontot innan jag handlar nästa gång... för annars blir det för stor månadskostnad! *suck*


nej nu blir det desperathousewifes för hela slanten... seee ya*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards