MariaLicious

Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 19 december 2008 12:45

ska jag ta och diska klart den där disken.. har nämligen alla besticken kvar... hann aldrig med dem.. eller rättare sagt jag orkade inte med dem... HeHe...

Och ja alla har vi ju inte en assistent som diskar åt en.. (pekar neråt mot klippet med blondinbella)...så då får man allt sköta sånt själv...Sååå på språng till köket NUUUU 

Av Maria - 19 december 2008 12:03

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Kolla nyss på ett sånt där klipp om blondinbellas TV-dagbok(eftersom alla pratar om det så va man ju tvungen att spana)och ja vad ska man säga... Har tjejen nån hjärna eller har hon helt enkelt tappat den av alla shopping?!

Alltså shit... är hon så blåst som hon gör sig som... eller är det bara ett spel för att få fler tittar och bloggläsare?! Ja man kan ju undra.. för om hon verkligen är sådär i irl så tycker jag f*n synd om henne... HaHa då kan man verkligen säga att hon är en blåst blondin varesig hon färger håret eller inte!

Va säger ni andra?!... kolla in klippet!!!

Av Maria - 18 december 2008 01:26

behöver jag ej sova själv nå mer.. eller ja jag har ju inte sovit själv tidigare heller har ju faktiskt haft Nova.. men i natt har jag killsällskap =)

Han har pluggat klart nu... *äntligen*...så nu är det som vanligt igen HeHe.


Ska nog snart ta och hoppa i säng... men vette f*n om jag kan somna om jag lägger mig nu *gäsp*... är inte sådär super duper trött än!

Kanske spanar lite på tradera tills jag blir trötter...


Av Maria - 17 december 2008 19:59

disk jag har... Lovar den är lika stort som ett riktigt berg... alla glas är skitiga + tallrikar+bestick+kastruller... herre gu man skulle kunna tro att man är en familj på 100 pers....

Gahhh har tatt alla tallrikar nu... och ajaj min rygg...


Nej nu ska jag spana på bonde och vila upp ryggen och  sen blir det till att ta resten av berger... *suck*

Av Maria - 16 december 2008 23:51

idag med *snyft*...va trist att sova själv igår natt och det kommer bli trist att sova själv i natt oxå... Gahhh i hate this!!!


Har haft lite sex and the city maraton idag... och nu har jag kollat färdigt på hela skolådan... Ojoj va jag älskar den där serien.!.. Man kan verkligen kolla på den om och om igen och aldrig tröttna *ler*

Och sista avsnittet då... guuu kan det bli nå mer sorgligare ...såååååå fint!!

Gahh gråter som en tok varje gång fast jag typ sett det 100 ggr... HeHe

Det jag älskar mest är när Carrie plöstligt ser Big på hotelet i paris... vadå ödet liksom.. och sen när Smith åker hem till Samantha bara för att säga att han älskar henne... Ahhhh jag börjar f*n gråta bara jag tänker på det... guuu sååå romantiskt =)

Hur kan man inte älskar Sex and The City?! ;)

Av Maria - 15 december 2008 22:19

men ush så ensamt det är... =( har ju Nova hemma som tur är annars skulle jag nog döööö av ensamhet... !

Hussevecka för Busan och killen min har ett stort arbete som ska va klart tills på onsdag så han är hemma hos sig och pluggar för fulla muggar..


Blev nyss klar med tvätten.. hade nada lust att ta den idag men va fullbokat nu ända till julafton nere i tvättstugan så hade inte så mycket val om jag inte ville att tvättkorgen skulle svämma över då förstås... ;)

Men jaja gick fort endå... hade inte så mycket bara sånt smått smått som är lite små irreterande och tvätta...


Näää dax för en nattmacka kanske och några sex and the city avsnitt...

*see ya*

Av Maria - 13 december 2008 22:27

Busan har fått en nya jacka som tål lite mer väta plus att det är lite halv ben på den... kanske blir lite varmare då... hon är ju såååå frusen min lilla tjej.. *ler*

Köpte den på ellos för 79:- tror jag den kosta...


HiHi ser hon inte lite ut som hon skulle jobba som ambulansförare eller som en vägarbetare?! ... sötnosen där =)

Av Maria - 13 december 2008 01:16

loppis här om dagen och fyndade detta gulliga fat för 5:- spänn...

Undra från vilket årtal den kommer ifrån..tycker den känns lite 50-tal...men man vet aldrig den är säkert gjord 2008 HeHe..

Nån som har samma/likande hemma och vet vart det kommer ifrån...? Vore skoj och veta och se om det finns fler kanske man kan samla på dem =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards