MariaLicious

Alla inlägg under april 2008

Av Maria - 17 april 2008 00:24

Ja detta fick man när man fyllde... Tackar tackar..

Super fina rosor av killen... me like =) och tre presentkort på tre olika affärer.. Gillas enormt*

 Spana även in de söta kuverten han hade ritat som presentkorten låg i... HiHi hur söööt får man bli *love*

Presentkort av exet... Tackar*

Superfina ljuslyktor av mamma.. och även lite pengar och så en

svartskinjacka som jag fått tidigare månad..*najs*

Pengar av mormor och morfar.. fyllde på resekassan.. *toppen*

Och sist men inte minst pengar av pappa... oxå tidigare i månaden.. fyllde upp resekassan rätt bra..

Tackar och bockar för allt fint... HeHe ibland kan det ju va riktigt skoj

att fylla år även fast man inte vill erkänna det.. *ler*

Av Maria - 17 april 2008 00:08

Min födelsedag ja... =) Va riktigt bra stämning hela dan faktiskt.. längesen det vart så...!!

Haft besök hela dan HeHe inte ofta jag har det nu för tiden...nästan så man blir lite rädd när folk tittar förbi här hemma..!

Hann i alla fall klart med städningen någorlunda skönt!!...eller det såg/ser i alla fall ut som ett hem nu ..länge sen sist *ops*

Mamma, mormor och morfar och exet och killen titta förbi... Trevligt trevligt..!

Men det mest överaskande va i alla fall ett mess jag fick... av min faster som man inte hört nåt ifrån eller sett på minst 5-6 år kanske... HeHe ..fick ett grattis mess... va mening att de skulle skickat när jag fyllde 25 men glömdes bort.. *asg* Bättre sent än aldrig heter det väl.. =)

Bra dag med skratt, glädje ,go tårta och massa bra presenter *gilla mycket*


Slänger in lite pix på dagen... kommer ett inlägg snart med alla presenter.. så håll till tåls hehe

Av Maria - 16 april 2008 02:16

Ja det kanske inte blir någon resa i sommar... *gråter* Exet som ska ha hunden min egentligen(vi har delad vårdnad)... har sabbat allt så nu kan han inte ha henne..!!

Jag och killen satt och räknade och fixa så att vi skulle kunna åka... boka resan när han va ledig från jobbet och allt va grönt.. och nu har fanskapet ändra schema så då jobbar han ju så klart den veckan man åker... Fy f*n va arg jag blir... !!!

Lovar att han gör allt för att göra mitt liv till helvete... Blir jag trött dååå eller...Nääääää ... Ska jag ha otur hela livet jag bara undrar...!!!!

Så får se hur det blir nu... jag måste ju bara få åka.. behöver verkligen det efter allt skit man gått igenom det senaste året.. detta skulle ju va en sån nystart på allt.. !!!

Bara hålla tummarna att nå föräldrar kan ta henne... antingen min mamma eller exet föräldrar...  Shit alltså va gör jag annars... Självmord kanske..!!??

Av Maria - 16 april 2008 02:12

Kände bara för att säga det *ler*..

Älskar dig min äksling... Tack för att du finns..

Är han inte för söööt pöjken min?! ;)

Av Maria - 12 april 2008 14:07

Va på stan igår med killen en snabbis... och gissa vad man hittar där jo ett riktigt fynd *super glad*

En bikini som jag spanat på ett tag men tyckt vart lite dyr va nu helt plötsligt på gigantisk rea.. HeHe

Gina tricot sålde nämligen alla bikinis för 15:-/delen... Hallå hur billigt är inte det =) Så fick min bikini för 30:- spänn som egentligen skulle ha kostat 160:- HaHa ..Det är fynd det *ler* Ångrar lite att jag inte köpte den röda oxå..   HaHa man kan väl aldrig få för många eller .. ?! ;)

Hitta även ett fint nagellack.. älskar depend´s nagellack..billigt och finns i massa färger.. plus att flaskorna är små så de hinner aldrig torka...*toppen*


Alltid roligt med shopping eller vad säger ni?! =)


Av Maria - 9 april 2008 21:42

väldigt väldigt dåligt just nu... orkar knappt leva... =(

*tårar tårar*

Sk*t liv

Av Maria - 8 april 2008 18:49

Fynda denna vas på loppis igår.. =)

Endast 20:- billigt och bra HeHe..sånt gillas!(kolla på ikeas hemsida och där tog de 79:- för en liknade vas...Gahhh vilket rån)

Får se vad man hittar på för arangemang till den där dååå..*tänker*


Av Maria - 8 april 2008 18:47

Japp nu är dagens do it gjort... f*n va skönt HeHe ..Rent och fint blev det med =) Dutti jag är då *ler*

Titta titta noooo disk hos mig... Waloha.. =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards