MariaLicious

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Maria - 22 april 2008 11:25

F*n va arg jag blir när folk som är vuxna eller ska vara det i alla fall better sig som de fortfarande skulle gå på dagis... Hallå..!!

Är man inte vuxen när man har ett jobb och är långt över 20... Ja jag trodde man va det i alla fall.. men tyvärr gäller det väl inte alla..

Jag bara undrar när ska man sluta retas och mobbas... vuxna människor som ritar kränkande teckningar på arbetstid och sedan lägger fram dem så den som den som teckningen ska föreställa får se det... Guuuu så lågt

Vem har rätt och trycka ner någon annan... INGEN

Blir grymt förbannad när jag hör och ser sånt här... och det gör ännu ondare om det drabbar någon man bryr sig om ... Guuu får sån lust att bara dra till det där stället och ställa den som gjort det mot väggen... F*n alltså hatar när folk better sig så här.. jag ser ju vad det gör mot den som blir drabbad.. och jag har själv vart med om det ena och det andra... det sätter sina spår tyvärr...  =/ Fy f*n för såna svaga skitar som trampar på andra!! Ta en titt i spegeln själva...!!

Enda förklaringen eller vad man ska säga som jag tror varför folk gör så här mot någon annan är för att de är så j*vla fulla med komplex själva... och ska då trycka ner någon annan för att kunna växa lite.. eller så är de bara j*vligt avundsjuka..!!

Men herre gu säger ja då.. sök hjälp för f*n... och sluta bette dig/er som j*vla småbarn... Väx upp!!


*KOM IHÅG!! ..INGEN HAR RÄTT ATT TRYCKA NER OCH KRÄNKA EN ANNAN MÄNNISKA..SÅ STÅ PÅ ER DÄR UTE..VA STARK OCH TA INGEN SKIT!!*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards