MariaLicious

Alla inlägg den 17 april 2008

Av Maria - 17 april 2008 18:34

är de inte bra löjliga ibland *skrattar* ... herre gu..  men i alla fall så här är det.. jag och killen är medlemmar på en spelsida... www.king.com .. och där samlar man på juveler som man får om man får bra poäng.. och detta har då blitt värsta tävlingen.. Vem får mest juveler och vem får bästa poängen!! HaHa

Så igår kväll spela jag ett spel som vi spelar mycket.. Bjewel heter det... och då fick jag värsta rekordet på över 9 tusen HaHa och detta har nog gangit han hela dan på jobbet så vad gör han när han kommer hem jo sätter sig och tokspelar *asg*.. och slår då så klart mitt poäng efter 20 omgångar eller nåt... HaHa tänk va killar kan va barnsliga ibland.. de kan bara inte ta att tjejer ( eller i alla fall jag hehe) är bättre än dem ... ;)

HiHi ska nog spela ikväll igen och sen berätta för han när han vaknar vad han har och kämpa med när han kommer från jobbet imorn.. *asg*

Av Maria - 17 april 2008 00:24

Ja detta fick man när man fyllde... Tackar tackar..

Super fina rosor av killen... me like =) och tre presentkort på tre olika affärer.. Gillas enormt*

 Spana även in de söta kuverten han hade ritat som presentkorten låg i... HiHi hur söööt får man bli *love*

Presentkort av exet... Tackar*

Superfina ljuslyktor av mamma.. och även lite pengar och så en

svartskinjacka som jag fått tidigare månad..*najs*

Pengar av mormor och morfar.. fyllde på resekassan.. *toppen*

Och sist men inte minst pengar av pappa... oxå tidigare i månaden.. fyllde upp resekassan rätt bra..

Tackar och bockar för allt fint... HeHe ibland kan det ju va riktigt skoj

att fylla år även fast man inte vill erkänna det.. *ler*

Av Maria - 17 april 2008 00:08

Min födelsedag ja... =) Va riktigt bra stämning hela dan faktiskt.. längesen det vart så...!!

Haft besök hela dan HeHe inte ofta jag har det nu för tiden...nästan så man blir lite rädd när folk tittar förbi här hemma..!

Hann i alla fall klart med städningen någorlunda skönt!!...eller det såg/ser i alla fall ut som ett hem nu ..länge sen sist *ops*

Mamma, mormor och morfar och exet och killen titta förbi... Trevligt trevligt..!

Men det mest överaskande va i alla fall ett mess jag fick... av min faster som man inte hört nåt ifrån eller sett på minst 5-6 år kanske... HeHe ..fick ett grattis mess... va mening att de skulle skickat när jag fyllde 25 men glömdes bort.. *asg* Bättre sent än aldrig heter det väl.. =)

Bra dag med skratt, glädje ,go tårta och massa bra presenter *gilla mycket*


Slänger in lite pix på dagen... kommer ett inlägg snart med alla presenter.. så håll till tåls hehe

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards