MariaLicious

Alla inlägg den 8 april 2008

Av Maria - 8 april 2008 18:49

Fynda denna vas på loppis igår.. =)

Endast 20:- billigt och bra HeHe..sånt gillas!(kolla på ikeas hemsida och där tog de 79:- för en liknade vas...Gahhh vilket rån)

Får se vad man hittar på för arangemang till den där dååå..*tänker*


Av Maria - 8 april 2008 18:47

Japp nu är dagens do it gjort... f*n va skönt HeHe ..Rent och fint blev det med =) Dutti jag är då *ler*

Titta titta noooo disk hos mig... Waloha.. =)

Av Maria - 8 april 2008 17:46

Ja började ju dagen med att sova bort den så klart... vad annars liksom..!!

Kan man bli nå tröttare på sig själv eller... Näää tror inte det.. ;)

Så what happens idag... Tänkte ta disken innan den svämmar över som den lätt gör hos mig fattar inte varför men men.. den gör det JÄMNT!!


Så gott folk... ja kommer tillbringa lite tid här nu...så höres*

Av Maria - 8 april 2008 04:41

jag kan verkligen inte sova.. det går inte... först va jag lite hungrig så kunde inte sova pågrund av det... så gick upp och tog en liten macka... Men ja vad blir man då joooo PIGG

Så nu har jag suttit och spela lite spel på nätet men inte blir jag trött för det... så nu blir det ju att man sover bort hela dagen imorn med.. =( Gahhh så irreterande!!!

 Men killen han har inga problem att slockna han inte.. ett två tre så ZzzzZZ sover han... och jisses vad det snarkas...  *morr*


Varför kan inte lilla jag sova??!!... Nån som har ett super starkt sömnpiller och ge mig Please!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards