MariaLicious

Alla inlägg den 29 april 2008

Av Maria - 29 april 2008 22:59

skönt har det vart idag... jisses är det sommar nu eller vad... =) Sååå skönt har suttit och solat på balkis hela dagen.. (måste bli bruuuuunnnn) och tror faktiskt att det tog lite.. är lite små röd nu ser jag... Yes kanske man äntligen slipper se ut som en alvedon... ;)

Men egentligen har jag ju inte tid att sitta och slappa så här i solen har ju lite annat göra... Balkongen ser ju ut som skit tex.. skulle behöva städa den ..men vem orkar/vill när det är fint ute.. HaHa inte jag!! ...men jag ska ta och göra det så fort det blir sämre väder *lovar*

Vill ju ha det fint där ute!


F*n missa desperatehousewifes idag.. hade nämligen ingen Tv.. bara myrornaskrig... sååå irreterande... men så klart kom Tv:en tillbaka när det bara va en kvart kvar... Gahhhh... snacka om att sabba tisdagen för mig.. *morr* ... jaja blir till att spana reprisen.. För man kan ju inte missa ett avsnitt.. nej nej det går ike sa nicke.. =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards